אודות

אנחנו בלו ג'ירף מדיה בע"מ (Blue Giraffe), חברת לידים מובילה המתמחה בייצור לידים בכמויות גדולות, בתחומים התחרותיים ביותר ובאספקה יציבה.

תחומי הדגל שלנו הם – לידים לביטוחים, לידים לפיננסים, לידים להשקעות, לידים למשכנתאות, לידים למימוש זכויות, לידים להחזרי מס, לידים להלוואות, לידים לתקשורת ועוד המון תחומים שבהם לידים הם משאב חובה ומהווים כמנוע צמיחה.


מה אנחנו עושים?

הופכים לידים למנוע צמיחה עבור הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו.

עם ארסנל ניסיון של למעלה מ-4 שנים, צוות ההנהלה, התפעול והשיווק שלנו יודע איך לסקרן גולשים "קרים" ולהפוך אותם בחוכמה ללקוחות לוהטים אשר ישלפו את האשראי מהכיס מבלי לחשוב פעמיים.

כלי העבודה שלנו הם טכנולוגיות שיווק מתקדמות ובראשן הפלטפורמות של טבולה ואאוטבריין, מדיה באתרי תוכן, גוגל, רשת המדיה GDN, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טוויטר, עיתונים ועוד!


באמצעותן אנו מייצרים תנועה משמעותית של גולשים אל כלי פרסום כמו מחשבונים, שאלונים, כתבות, אתרים ומאמרים איכותיים אשר נועדו לסקרן את הליד הפוטנציאלי במטרה לגרום לו להשאיר פרטים ובהמשך לאפשר לו לקבוע פגישה עם מומחה.

  • איך זה קורה? באמצעות הנעות לפעולה כגון בדיקת זכאות להוזלה בביטוחים, בדיקת זכאות לקבלת החזרי מס, בחינת אפשרות לשיפור את תנאי המשכנתה ועוד.
  • מה הסוד  שלנו? ייצור לידים במודל CPL (עלות פר ליד) בו רוכשים חבילות לידים של לקוחות "רותחים" שמגיעים אליכם באופן בלעדי. בשיטה זו אנו יכולים להתחייב לכם על תזרים לידים שוטף ולעיתים לאחוזי סגירה קבועים.


מה הופך את בלו ג'ירף לחברת לידים מובילה ביותר בישראל?

הגדרנו מחדש את המושג – "שיווק מבוסס תוצאות". הייחודיות שלנו בנויה על שילוב עוצמתי שבין איכות המוצר, ליציבות האספקה, לטכנולוגיה מתקדמת וחכמה ולבסוף גם – ניסיון רב בייצור לידים בתחומי המטרה.

אנו שולטים ברזי המקצוע, מכירים כל טריק ותיק, אסטרטגיות ושיטות להפיכת מתעניינים ללידים, והפיכתם מלידים למנוע צמיחה עבור העסק שלך.