מה זה לידים?

ליד = לקוח פוטנציאלי.
בהרחבה, ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהביע התעניינות בשירות או המוצר שלכם בצורה ישירה או עקיפה.
לדוגמא – אדם שראה פרסומת שלכם בפייסבוק והשאיר פרטים בטופס ליד, נקרא בשפה המקצועית "ליד".
דוגמא נוספת -לקוח שהגיע אליכם לעסק בן אדם שקיבל המלצה מאחד הלקוחות שלכם, אותו אדם הוא "ליד".

למעשה, לידים מהווים כמנוע הצמיחה של עסקים במיוחד כשמדובר על עסקים המתבססים על צמיחה בעזרת מכירת שירותים\מוצרים וצריכים לקוחות חדשים על בסיס קבוע.


למעבר מהיר לנושא המבוקש:


איך לייצר לידים?

ייצור לידים לרוב יתמקד בקמפיינים שיווקיים או בפרסום בנכסים הדיגיטליים של העסק המספרים על המוצר או השירות שלכם ונותנים לגולש אופציה להשאיר פרטים לצורך קבלת מידע נוסף או ביצוע עסקה.

ניתן לייצר לידים במספר דרכים הכנו עבורכם את 8 הדרכים הפופולריות לייצור לידים:

1. שלח מיילים ללקוחות שלך

דוא"ל הוא ללא ספק הערוץ הפופולרי ביותר ליצירת לידים, ומסיבה טובה. זוהי שיטת התקשורת המועדפת על הצרכנים עם עסקים, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור היכרות
הנה כמה טכניקות שנבדקו ויעזרו לך ליצור מייל מכירות טוב יותר: 


2. צור כותרת מעניינת למייל שלך

משוך את תשומת ליבו של הקורא שלך – אתה מעוניין שהגולש ייכנס למיילים שאתה שולח? תכתוב כותרת מעניינת משכנעת שתמשוך את צומת ליבו של הקורא, כותרת מעניינת במייל מעלה את הסיכוי שהקורא יפתח את המייל בהרבה . מאשר כותרת לא מושכת ולא מעניינת.


3. עקוב אחר המבקרים באתר שלך בעזרת גוגל אנליטיקס

אחת הדרכים לבדוק למה הלקוחות שלך נטשו את האתר היא בדיקה יומית ומעקב אחרי הפעילות שלהם באתר שלך.
אחד האתרים שנותנים מענה חינמי למעקב אחרי הגולשים הוא – google analytics
כלי זה מאפשר לך לדעת בדיוק כמה זמן הגולש היה באתר, איפה הוא יצא מהאתר, לאיזה דפים הוא נכנס, מאיפה הגולש הגיע מאיזה פלטפורמה הגולש נכנס לאתר ? לדוגמא : גוגל , פייסבוק, אינסטגרם .

4. הגדל הפניות ללקוחות – שלח כרטיסי מתנה או הנחות

אנשים סומכים על ביקורות משתמשים מפה לאוזן הרבה יותר מאשר טקטיקות שיווק סטנדרטיות כמו שיווק מומן פרסומות ועוד. איך לייצר לידים בחינם? שליחת המוצר עם כרטיס מתנה או כרטיס גירוד הנותן הנחה מסויימת (15% או 10%) לדוגמא – זו דרך לייצר קהילה וקניה חוזרת של הלקוח בעתיד. על ידי נתינת מתנה קטנה ללקוח – אותו לקוח ימליץ עלייך כנותן שירות ובכך אתה יכול לייצר לידים בחינם. 

5. לפתוח גישה לתכונות פרימיום או לתוכן בלעדי

תיתן גישה ללקוחות שקנו את המוצר שלך לתוכן בלעדי בחינם, יצירת דף PDF עם פרטים ותוכן חינמי שיעזור ללקוח למקסם את המוצר או השירות. בדרך זו הוא ימליץ עלייך כנותן שירות לאנשים נוספים ובכך תוכל לייצר לידים בחינם . בקש מהלקוחות והמנויים שלך להפנות את חבריהם לרשימת הדוא"ל שלך במקום זאת.


6. בקש עוד ביקורות מקוונות

איך לייצר לידים בחינם? ייתכן שתוכל למנף זאת כדי לייצר לידים בחינם עבור החברה שלך. פעולה זו תדרוש ממך לשכנע לקוחות קודמים להשאיר ביקורת על הניסיון שלהם עם המוצרים או השירותים שלך.


שקול כמה מהשיטות הבאות:

  • תציע תמריץ
  • בקש מהלקוחות לכתוב ביקורות
  • הפוך את השאלון לאוטומטי, כך שלא תצטרך לעשות זאת בעצמך
  • ספק תבנית לביקורות

אם אתה יכול ליצור ביקורות נוספות, גורמים מעוניינים ישימו לב. ואם אתה יכול לגרום ללקוחות הפוטנציאליים האלה להתחיל לבקר באתר האינטרנט שלך, אתה יכול להתחיל למקד כמו כל ליד אחר.


7. תיצור קידום לוקאלי עם Google My Business

אחת הדרכים החינמיות היום ליצירת לידים בחינם הוא פתיחת Google My Business לעסק שלך בדרך זו תקבל פניה לקוחות רבים שיכירו את העסק שלך . בדרך זו תוכל להיחשף למאות לקוחות שיגיעו אלייך דרך קידום אורגני (SEO) לעסק שלך.

אז איך לייצר לידים מגוגל מיי ביזנס? הכנו לכם את כל הפרטים שאתם צריכים להטמיע בתוך ה Google My Business שלכם כדי לשקף בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם ובנוסף שהלקוחות שלכם יוכלו לתקשר אתכם בצורה המהירה והנוחה ביותר.


הפרטים שתוכל לתת ללקוח דרך Google My Business

  • אתר אינטרנט – (ניתן לקשר לאתר הרשמי שלכם כמו גם לבנות אתר בסיסי בחמש דקות).
  • ביקורות – ביקורות חיוביות לעסק שלך על ידי לקוחות שביקרו בו יכולות לעזור לך להיות מדורג גבוה בחיפוש בגוגל.
  • פוסטים – תיצור פוסטים יומיים ותתעד את הפעילות של העסק שלך.
  • תמונות ו- ווידאו – תמונות של העסק שלך וודיאו שממחיש את הפעילות של העסק.
  • דרכי התקשרות – מספר טלפון של העסק, אתר, מייל.
  • פרטי בסיסים על העסק – במה העסק עוסק.
  • פרטים חשובים על העסק – למשל נגישות לנכים, עטיפת מתנות, שעות מיוחדות ועוד.
  • תפריט – במידה וזה עסק שהוא מסעדה או אוכל מהיר תפריט בהחלט יכול לעזור למקד את הלקוח בבחירה של מאכל.
  • שעות פתיחה – לעזור ללקוח להבין מתי העסק פתוח


8. כתוב תוכן איכותי ברשתות החברתיות

  • כתוב תוכן באתר אינטרנט שלך – אנו ממליצים להרחיב ולתת טיפים מקצועים אודות המקצוע שלכם על ידי כתיבת בלוג באתר שלכם. ביקורים אורגניים באתר אינם עולים כסף ולכן פניות אלו יכולות להגדיל משמעותית את ההכנסות החודשיות שלכם ובקביל לייצר לכם לידים בחינם. – קרא עוד על SEO במדריך שכתבנו
  • דף פייסבוק – בעלי עסקים? אנו ממליצים לכם לפתוח דף פייסבוק עסקי שבו תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם בעסק שלכם ולעניין אותם אודות השירותים שלכם. גידול הלייקים והעוקבים יגדיל לך משמעותית את כמות הלידים ותוכלו לייצר לעסק שלך.
  • עמוד אינסטגרם – אינסטגרם הפכה בזמן האחרון לפלטפורמה שעוזרת לבעלי עסקים לייצר לידים דרך פתיחת עמוד עסקי ושיתוף של פוסטים וטיפים אודות העסק שלהם. כדי לייצר לידים דרך האינסטגרם אנו ממליצים לכם להעלות 2 פוסטים בשבוע ולעניין את קהל הלקוחות שלכם על ידי נתינת טיפים בחינם אודות השירותים שאתם מציעים ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ובסופו של דבר לייצר לידים על ידי פנייה של לקוחות לתיבת ההודעות הפרטית שלכם. מעוניינים לדעת איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ולהגדיל את כמות הלידים שלך ? קראו על טיפים להגדלת עוקבים באינסטגרם בחינם.


9. שיווק משפיענים – נתינת מוצר בחינם לכוכב רשת

שיווק משפיעים הוא רעיון שצרכנים יאמצו דעות או פעולות של אנשים שהם סומכים עליהם. זהו גם ערוץ לייצר לידים בחינם הצומח במהירות . 
אתה יכול להשתמש בקולו של מוביל מחשבה, מומחה או משפיע כדי להעביר את המסר של המותג שלך לקהל שלך, לעתים קרובות בתמורה לאזכורים במדיה החברתית או לדוגמאות או שירותים בחינם. 
נתינת פריטים בחינם למשפיענים שינסו את המוצר בעמוד האינסטגרם שלהם יעזרו לך לייצר אמינות אצל לקוח הקצה שלך.

10. הוסף או עדכן דף שאלות נפוצות לאתר שלך

הוספת דף שאלות נפוצות (FAQ) לאתר שלך היא עוד דרך לא שגרתית ליצר לידים בחינם. כאשר יש לך רשימה של תשובות לשאלות נפוצות רבות, זה עוזר לך לשמור לידים באתר שלך למשך זמן רב יותר. זה מקטין את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, מה שיכול לגרום לכך לגוגל לדרג אותך גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בנוסף, אם אתה בונה דף שאלות נפוצות חזק, הוא יכול להתחיל להיות מדורג גבוה בדף החיפוש ולקדם אורגנית את האתר שלך עבור מגוון רחב של שאלות חיפוש סטנדרטיות. אז נסו לענות על שאלות שרלוונטיות לא רק לחברה שלכם אלא גם לקהל כללי יותר. 

איך לייצר לידים?

אחת הדרכים הפופולריות היום היא – סטורי באינסטגרם – משפיען הרשת באינסטגרם עם כמות עוקבים גבוהה ובעל יכולת השפעה יעלה את המוצר שלך לסטורי שלו ויתעד את השימוש במוצר, ובכך ימליץ עלייך כנותן שירות ברמה גבוהה. בדרך זו תיצור כניסות מרובות לעמוד האינסטגרם שלך דרך לינק שיוטמע בסטורי של המשפיען רשת וככה תוכל לקבל תנועה ולבסוף יצירת ליד בחינם על ידי המשפך השיווקי הזה.

אחת הטעות שעסקים עושים היא שליטה בקולו או ביצירתיות של המשפיע, ופוגעת באלמנט היקר ביותר – האותנטיות. שתף קווים מנחים ברורים עבור המותג והיעדים שלך, ואז תן להם להמציא תוכן שמתאים לקול ולסגנון שלהם.

הימצאות על מפת גוגל מסייעת ללקוח לנווט לבית העסק שלך בקלות וישירות מהפלאפון שלו מבלי שיצטרך לפתוח תוכנות או אפליקציות נוספות לחיצה על הכפתור יוביל את הלקוח לגוגל מפות או לWaze, מה שכמובן מקל על כל התהליך ומסייע להגדלת זרימת הלקוחות לבית העסק.

יתרונות וחסרונות לייצור לידים באופן עצמאי

יתרונות לייצור לידים באופן עצמאי:

  1. שליטה על אספקת הלידים שלכם.
  2. אופציה לשנות ולשפר את הקמפיין בהתאם לסוג הליד שאתם מחפשים
  3. הליד "מכיר" את העסק שלכם בזכות הפרסומת שבה הוא השאיר פרטים וכאשר תיצרו איתו קשר הוא לרוב ידע בדיוק מי אתם ולשם מה התקשרתם.
  4. גדילה אורגנית של הנכס הדיגיטלי שלכם (דף פייסבוק, אתר, דף אינסטגרם, Google My Business) ייצור יציבות לאורך זמן ויגדיל את ההכנסות וכמות הלידים שלכם בצורה יציבה יותר וקצת יותר איטית.

חסרונות לייצור לידים באופן עצמאי:

  1. רמת הסיכון גבוהה יותר שכן יכול להיות שבעל העסק ישקיע בתקציב פרסום אלפי\עשרות אלפי שקלים שכמות הלידים ואיכותם לא יהיו מספיק טובים ובהתאם לכך בעל העסק לא יצליח לכסות את עלויות השיווק שלו (לרוב יקרה אם בעל העסק ינהל בעצמו את הקמפיין ולא ישכור את שירותיו של איש שיווק).
  2. מדובר בהתעסקות שעלולה לגזול זמן ומשאבים רבים, לפעמים לוקח שבועות\חודשים רבים עד שמפענחים את הקמפיין המנצח שיודע לייצר ליד טוב בעלות טובה.
  3. יכולת מוגבלת על שליטה בכמות הלידים, לטוב ולרע.


ייצור לידים על ידי קניית לידים

האופציה השנייה דרכה ניתן לייצר לידים לעסק היא פשוט לקנות אותם.
ישנם מספר חברות לא מובטל שכל תפקידם הוא ייצור לידים בכמות גדולה ומכירה שלהם לעסקים רלוונטיים.
כשאנחנו אומרים "קניית ליד" אנחנו מתכוונים למעשה להעברה של הפרטים האישיים של אותו לקוח מתעניין מהחברה המייצרת לבעל העסק.


יתרונות וחסרונות של קניית לידים

יתרונות:

1. לרוב יהיה מדובר בלידים איכותיים בזכות יכולות השיווק הגבוהות של החברה המייצרת.
2. מאוד נוח לבעלי עסקים וחוסך מהם את ההתעסקות בשיווק.
3. אין מגבלה של לידים וכל עסק יכול לרכוש לעצמו בדיוק את כמות הלידים הרלוונטית בהתאם יכולת שלו לטפל בהם.


חסרונות:

  1. הליד לא השאיר פרטים ספציפית בפרסומת שלכם אלא מעוניין לקבל שירות כמו שאתם מציעים.
    לדוגמא שמישהו מעוניין להוזיל את עלויות התיק הביטוחי שלו השאיר פרטים בפורטל פיננסי
    שמקשר בין הלקוחות לנותני השירות.
  2. בתחומים מסוימים עלות קניית ליד תהיה יקרה משמעותית מייצור עצמי.
  3. אין לכם מנגנון משלכם שעובד ומייצר לידים ואתם תלויים בחברות וספקים שונים


אז אחרי שדיברנו קצת על מה זה ליד והיא ניתן להשיג אותו, בואו נדבר על סוגי הלידים.
נחלק את סוגי הלידים לשתי קבוצות מרכזיות "חמים" ו "קרים".


לידים חמים

לידים חמים הם – השארת פרטים בטופס יצירת קשר של לקוח שנרשם לקבלת שירות או מוצר בזמן האחרון (דק אחרונות) באתר אינטרנט או דף נחיתה מה שהופך את הליד הזה לליד מאוד רלוונטי (ליד חם) עבור בעל העסק , ברגע שבעל העסק מקבל את הליד (טופס יצירת קשר) של הלקוח שהשאיר בדף נחיתה – בעל העסק הוא מתקשר אליו ישירות – מהירות התגובה וההתקשרות ללקוח הופכות את הלקוחות לפוטנציאלים יותר לסגירת העסקה עבור בעל העסק והסיכוי להפוך אותם ללקוחות גבוהים יותר בזכות הליד החם.
ככל שהזמן עובר מהשארת הפרטים של הלקוח עד שבעל העסק מתקשר הופך את הליד לליד קר הליד "מתקרר" מה שהופך את השארת הפרטים לפחות רלוונטית עבור בעל העסק .


ברוב המקרים יהיה מדובר על אנשים שיצרו אינטראקציה לאחרונה וביקשו לקבל מידע נוסף על השירות או המוצר המדובר.
אלמנטים נוספים המצביעים על "ליד חם" היא כמות האינטראקציה שהוא יצר.
לדוגמא – אדם שנתקל בפרסומת והשאיר שם ומספר טלפון בתגובות של המודעה מראה שהוא מתעניין בשירות. אפשרות נוספת יכולה להיות מישהו ששולח הודעה פרטית לעסק ומראה על התעניינות מצידו.

בחברת בלו ג'ירף הלידים נשלחים מיד ללקוח מה שעוזר והופך את העסקה לקלה יותר עבור הלקוח שרוכש את הליד, ברגע שהליד מתקבל אצלנו במערכת הוא נשלח ישירות באמצעות אוטומציה .

דוגמא לליד חם

אדם אשר התעניין בתחום קבלת החזרי מס מהמדינה ששולם כמס יתר

  • מבצע פעולה של חיפוש בגוגל כמו החזר מס או איך מקבלים החזר מס או קבלת החזר מס לפי תעודת זהות וביטויים נוספים שקשורים לתחום השירות.
  • כאשר אותו אדם מחפש את הביטוי הוא פוגש תוצאות חיפוש שמתחלקות למומנות ואורגניות.
  • בשלב הבא לוחץ המתעניין על תוצאות חיפוש שמשכו אותו לקבלת פיתרון
  • לאחר מכן מקבל את הפרטים באמצעות כלי פרסום שעונה על הצרכים והשאלות בתחום
  • בשלב הסופי המתעניין מבצע בדיקת זכאות לשירות הנ"ל באמצעות שאלון אינטרקטיבי שמסתיים בקוד אימות.

אתם מקבלים פניות חמות ואיכותיות בזמן אמת והליד נשלח אליכם באוטומציה מלאה דרך מערכת לניהול לידים עם כל פרטי הרשמת הלקוח.

לידים קרים

לקוחות פוטנציאלים שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות נמוכה ותדרוש ככל הנראה מכירה אגרסיבית יותר או אפילו מכירה בשלבים (פולואפ).

בד"כ לידים קרים לא מכירים את המותג/עסק שלכם, לא השאירו פרטים במודעה שלכם ובאופן רחב לא מודעים למוצרים/שירותים שלכם. הדרך הנפוצה ביותר לגישה ללידים קרים היא קנייה מדטאות.
קניית לידים מדאטה היא קנייה של פרטים מאנשים שהשאירו פרטים לפני זמן לא מוגדר, לרוב לפחות שבועיים(במקרה הטוב). אלו לידים שמתקשרים אליהם ללא הרף ממוקדי מכירות ולרוב הם מאוד קשים ואין להם יותר מדי כוח לשיחות מכירה. אם זאת, ניתן לחמם דאטה קרה ע"י שירותי טיוב והשירות הזה ניתן ע"י קומץ חברות נבחר בישראל (ובלו ג'ירף ביניהם).

דוגמא ללידים קרים

אדם אשר התעניין בתחום ייעוץ משכנתאות

  • מבצע פעולה של חיפוש במנוע החיפוש של גוגל ורשם "ייעוץ משכנתאות" המתעניין נתקל במודעות ממומנות ואורגניות ולבסוף בוחר המודעה ממומנת
  • אותו אדם נכנס לדף נחיתה ומשאיר פרטים בטופס "ליד"
  • לאחר השארת הפרטים או מילוי שאלון אותו אדם מקבל תשובה בתחתית הטופס "פרטייך התקבלו בהצלחה במערכת"
  • היועץ משכנתאות מקבל את הליד במערכת לאחר יומיים.
  • ובסוף לאחר השארת הפרטים במוקד המכירות של הייעוץ משכנתאות מתקשרים לאותו אדם שהשאיר פרטים באיחור של שלושה ימים

אותו אדם כבר אינו זוכר שהוא התעניין בייעוץ משכנתאות ומתעסק באותו הזמן בענייניו האישיים. לכן הקשב והריכוז של אותו אדם פחתה ויותר קשה למכור לאותו לקוח. איש המכירות צריך להיות מאוד יצירתי ולייצור קרבה ללקוח והתלהבות כדי שלבסוף הוא יוכל למכור לו את השירות של ייעוץ משכנתאות.

דוגמא נוספת לשימוש בלידים קרים: לקוחות שהשאירו פרטים ולא ענו לאיש מכירות בזמן אמת מתאפסים לדאטה גדולה שלקוחות שלא ענו כל החודש. אותה דאטה נמכרת לחברות שמתעניינות באותו התחום בעלות מוזלת לנסיון התקשרות של אנשי המכירות לחמם את הלקוחות על ידי מבצעים חדשים או תזכורת להתעניינות.

מה ההבדלים בין לידים קרים ללידים חמים?

ההבדל בין לידים חמים ללידים קרים הוא זמן התגובה של נותן השירות וההתקשרות עם הלקוח הפוטנציאלי.
ככל שהזמן קרוב יותר להשארת הפרטים הליד הוא חם וככל שהזמן תגובה רחוק יותר הליד הוא קר.
בדרך כלל לידים חמים מתקבלים במערכת לידים ויצירת ההתקשרות איתם היא עד כמה שעות מרגע השארת פרטים.
ולידים קרים זמן ההתקשרות איתם היא מעל ליום עסקים.
מה ההבדל במחיר בין ליד קר לליד חם? המחיר של ליד חם הוא גבוה יותר מאשר ליד קר בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים יותר בכמות הסגירת עסקאות שניתן למכור ללקוח שהתעניין באותו הרגע.


מהם ההבדלים משמעותיים בין אסטרטגיות ללידים קרים ולידים חמים

ובכן, אפשר לומר שכן וזה תלוי באסטרטגיית שיווק שלכם, וכמובן במוצר/שירות.
אסטרטגיה לליד חם
ישנם עסקים שאסטרטגיית PULL(הלקוח מחפש ביטוי מסוים שקשור לעסק שלכם ואז מופיע לו פרסומת שלכם – פרסום במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג וכו..) תתאים יותר לאופי העסק ולכן הוא מתאים לעסקים שמחפשים לידים חמים יותר.
לדוגמא: לידים ליועצי משכנתאות או לידים להחזרי מס שאלו שירותים שהגולש זקוק להם באותו רגע ולכן יחפש אותם.

אסטרטגיה לליד קר
אך מנגד ישנם עסקים שאסטרטגיית PUSH תתאים יותר(עסקים שמטרגטים קהלים וחושפים בפניהם את הפרסומים שלהם) לדוגמא, עסקים מתחום הביוטי, אופנה, שוק ההון וכו..
עם התובנה הזו אנו צריכים בשלב האסטרטגיה לנתח את העסק והקהל יעד שלו ולחשוב – איפה יהיה נכון יותר לפגוש את הגולש? לאחר שבחרנו אסטרטגיה ויכול להיות שנבחר לעלות עם שני סוגי הפרסומים, ננתח:

  • היכן הלידים היו חמים יותר? 
  • היכן היו בשלים יותר?
  •  היכן שיחת המכירה זרמה טוב יותר? 
  • היכן אחוזי ההמרה גבוהים יותר?

    על בסיס הממצאים האלו נוכל לדעת באיזה פלטפורמות להתמקד לכן אסטרטגיה זו מתאימה לעסקים שמעוניינים לייצר לידים קרים.


איך נכון לטפל בלידים?

העולם שלנו רווי בפרסומות ומתחרים, ואם גולש בחר דווקא בנו והשאיר לנו פרטים – אנחנו חייבים לטפל בליד באופן המהיר והמקצועי ביותר!תחילה חשוב להבין מה מקור הליד, האם הגיע מגוגל? פייסבוק? כתבת תוכן?ידיעת מקור הליד תעזור לכם להתאים תסריט מכירה מדויק ולהיראות כמו מקצוענים.

שנית, עניין הזמן קריטי כאן.


ככל שעובר הזמן הליד מתקרר ונהיה פחות ופחות רלוונטי. במידה ותחכו עם החזרה לליד הוא יכול לשכוח מי אתם, למה הוא השאיר פרטים ומה אתם רוצים ממנו בזמן שהוא אוכל צהריים.
שלישית, תידרשו לנהל את הליד בצורת אפסיילים.
רוב העסקאות לא נסגרות בשיחה הראשונה ולכן אתם נדרשים לנהל את הלידים ב-CRM ולנהל מעקב צמוד ומדויק על ההתקשרות איתם בכל רגע.


איך יודעים אם ליד נחשב יקר או זול?

שאלה מעולה, שאין עליה תשובה חד משמעית.

נסביר – כל תחום מאופיין בעלות ליד שונה. יש תחומים שעלות ליד של 150 ש"ח היא סבירה ואף זולה ויש תחומים שליד ב-150 ש"ח איש השיווק צריך לקחת את עצמו הביתה ולנעול אחריו את הדלת.
הדבר שמשפיע בצורה הישירה ביותר על עלות הליד הוא שווי העסקה. הרי אם שווי העסקה מעל 5000 ש"ח, ליד ב-150 לא נראה כל כך גבוה (במידה והוא איכותי כמובן).

הדבר שני הוא איכות הליד, הרי אם מגיע ליד זול (20 ש"ח לצורך הדוגמא) ושיחת המכירה איתו קשה עד בלתי אפשרית – מה זה שווה? ומנגד אם הליד עולה 80 ש"ח אך הצלחתם לסגור איתו עסקה – הרי זה מבורך!

חשוב להבין שלידים הם בסוף בני-אדם, זה לא מספרים ופרטים ברחבי הרשת, וכל בן-אדם שונה אחד מהשני. חשבו יותר על איכות הליד מאשר על עלות הליד ותביאו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.

עכשיו שאתם כבר מבינים לגמרי בלידים, קראו את הכתבה שהכנו על 3 הסוגים ללידים לפיננסים והשקעות

תחזור למעלה לנושא שפספסת

שאלות ותשובות על לידים

מה זה לידים?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהביע התעניינות בשירות או המוצר שלכם בצורה ישירה או עקיפה.
לדוגמא – אדם שראה פרסומת שלכם בפייסבוק והשאיר פרטים, נקרא בשפה המקצועית "ליד".
דוגמא נוספת -לקוח שהגיע אליכם לעסק בן אדם שקיבל המלצה מאחד הלקוחות שלכם, אותו אדם הוא "ליד".

מה זה לידים קרים?

לקוחות פוטנציאלים שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות נמוכה ותדרוש ככל הנראה מכירה אגרסיבית יותר או אפילו מכירה בשלבים (פולואפ).

בד"כ לידים קרים לא מכירים את המותג/עסק שלכם, לא השאירו פרטים במודעה שלכם ובאופן רחב לא מודעים למוצרים/שירותים שלכם. הדרך הנפוצה ביותר לגישה ללידים קרים היא קנייה מדטאות.

מהם הדרכים לייצר לידים?

ישנם 2 דרכים עיקריות לייצר לידים – ייצור לידים באופן עצמאי וקניית לידים. לכל שיטה ישנה את היתרונות והחסרונות שלה.

8 דרכים לייצור לידים בחינם באופן עצמאי :

  1. שלח מיילים ללקוחות שלך
  2. עקוב אחר המבקרים באתר שלך בעזרת גוגל אנליטקיס
  3. הגדלת הפניות ללקוחות – כרטיסי מתנה או הנחות
  4. בקש עוד ביקורות מקוונות
  5. תיצור קידום לוקאלי עם Google My Business
  6. כתוב תוכן איכותי ברשתות החברתיות
  7. שיווק משפיענים – נתינת מוצר בחינם לכוכב רשת
  8. הוסף או עדכן דף שאלות נפוצות לאתר שלך

מה זה לידים חמים?

לידים חמים הם – השארת פרטים בטופס יצירת קשר של לקוח שנרשם לקבלת שירות או מוצר בזמן האחרון (דק אחרונות) באתר אינטרנט או דף נחיתה מה שהופך את הליד הזה לליד מאוד רלוונטי (ליד חם) עבור בעל העסק.

רוצים לשמוע עוד על חבילות הלידים שלנו? בחרו באפשרות המועדפת:

כתבות נוספות

לשיחה עם נציג בלו ג'ירף

לידים

השאר פרטים >> קבל הצעת לידים אטרקטיבית >> תגדיל מכירות ורווחים >>

לידים

תקנון תנאי שימוש ומדיניות פרטיות לאתר "בלו ג'ירף"

מעודכן ליום 21.6.2022

ברוכים הבאים לאתר "בלו ג'ירף" בכתובת https://www.bluegiraffe.co.il/ להלן: "האתר", המופעל על ידי חברת בלו ג׳ירף מדיה בע"מ (להלן: "מפעיל האתר").

לעניין זה "אתר" ייחשב גם כל דף נחיתה ו/או כל אתר או קישור אחר בבעלות ו/או בניהול מפעיל האתר המפנה לאתר.

 

לבלו ג'ירף יש מומחיות מיוחדת ביצירת לידים (קבלת פרטי לקוחות פוטנציאליים) מרשתות חברתיות ומדיה, מנועי חיפוש, פרסומות ומאתרי תוכן ווידאו, במגוון רחב של תחומים – החל ביצירת ומכירת לידים בתחומי הביטוח והפיננסים, לידים למשכנתאות, לידים לנדל"ן, לידים להחזרי מס וכלה בלידים הקשורים להטבות מס, צרכנות, עורכי דין וכיו"ב.

נבקש כי תקרא/י בעיון את התנאים שיפורטו להלן, שכן הכניסה והשימוש באתר כפופים להם, לרבות שינוים שיערכו בהם מעת לעת:

  1. כללי


האמור בתקנון זה להלן בלשון זכר יחיד, הינו לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

השימוש באתר בלו ג'ירף והגלישה בו ניתן בהתאם למפורט בסעיפים הבאים, לרבות מדיניות הפרטיות של האתר לעל פי כל דין שחל בעניין. על ידי הגלישה והשימוש באתר אתה מאשר כי קראת, הבנת ואישרת את תנאי השימוש ו/או תקנון השימוש באתר, וכי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד מפעיל האתר ו/או מי מטעמו בכל הקשור לתנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים לתנאי השימוש אלה, כולם או כל חלק מהם, אינך רשאי לגלוש או לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה.

שים לב! אינך חייב על-פי חוק למסור פרטים ומידע האישי. מסירתם תלויה בהסכמתך וברצונך החופשי בלבד. מסירת פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים, עלולים למנוע ממך את האפשרות להשלים רישום לאתר, לבצע רכישה או לפגוע באיכות השירות הניתן לך או באפשרות לקבלו, וכן לפגוע ביכולת ליצור איתך קשר, במידת הצורך.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי השימוש באתר ללא כל הודעה מוקדמת לגולשי האתר ולא יהיה בכך בכדי לגרוע מתוקפו של התקנון ותחולתו. על הגולש נחובה והאחריות להתעדכן מעת לעת בתנאי התקנון ובעדכוניו.

תקנון ותנאי השימוש באתר מהווים הסכם מחייב בין מפעיל האתר לגולש בו בין באופן פרטי ובין באמצעות תאגיד בכל הנוגע לשימוש באתר ובתכנים וגלישה באתר בכל מחשב, טאבלט, מכשיר סלולרי, אפליקציה ו/או כל אמצעי אחר.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות למנוע מכל גולש את השימוש באתר ו/או בחלקו לרבות חסימת כתובות IP לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.

כלל התכנים המפורסמים באתר הינם לשימוש אישי, פרטי והוגן בלבד.

 

  1. הגלישה באתר
    בעת גלישה באתר, הגולש מתחייב, מסכים ומצהיר כדלקמן:
  2. הגלישה והשימוש באתר הם באחריותו הבלעדית של הגולש.
  3. . הגולש בעל כשירות משפטית, גילו מעל 18, ומסכים לתנאי התקנון.
  4. הפרטים שהוזנו בעת ההרשמה ו/או רכישת שירות הם נכונים, עדכניים, מדויקים ומלאים.
  5. לא לגלוש או לעשות שימוש באתר באמצעים אוטומטיים או לא אנושיים, בין אם באמצעות תוכנה, בוט, אפליקציה, סקריפט או בכל דרך אחרת.
  6. לא לעשות שימוש בלתי חוקי באתר.
  7. השימוש באתר לא יפר כל חוק ו/או תקנה ו/או זכויות יוצרים.

מפעיל האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי מפעיל האתר לחסום גולש בכל אחד מהמקרים הבאים:

השארת פרטים כוזבים ו/או שגויים באתר במתכוון.
שימוש באתר לבצע ו/או לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי ו/או לאפשר, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
שימוש באתר בניסיון להתחרות הו ו/או במפעיל האתר.
שימוש בעל אופי מסחרי באתר. [למה הכוונה?]
אם הופרו תנאי תקנון זה .
אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה המונעת ו/או עלולה למנוע מאחרים להשתמש באתר

הגולש מודע כי מפעיל האתר לא מתחייב כי השירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או יהא חסין מפני גישה לא מורשית, נזקים, תקלות וכשלים אחרים. מפעיל האתר יהא פטור מכל אחריות לנזק כלשהו ישיר או עקיף, לרבות עוגמת נפש וכיוצא בכך, שייגרם לגולש ככל שייגרם

מפעיל האתר רשאי לפי שיקול דעתו הבלעדי והמלא, להפסיק את שירותי האתר כולם או מקצתם, לשנותם ו/או לדרוש תשלום בעבורם, וכן להסיר מהאתר מידע ותכנים ללא שמירתם, ללא שידרשו בפרסום בהודעה מוקדמת, בהסכמת הגולש או צד שלישי כלשהו.

בשום מקרה מפעיל האתר לרבות, שותפיו, סוכניו, עובדיו או ספקיו לא יהיו אחראים כלפי הגולש או כלפי צד שלישי כלשהו בגין נזקים מיוחדים, עונשיים, עקיפים או תוצאתיים מכל סוג שהוא ביחס לכל סוג של נזק לרבות, ומבלי למעט, אלה הנובעים או הקשורים בשימוש או בחוסר היכולת להשתמש באתר או במה שמצוי בו.

 

  1. הרשאה לדיוור ופרסומים


גולש שהשאיר פרטים באתר, לרבות מספר טלפון, יצורף לרשימת הדיוור של האתר,ו מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת תוכן מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות לפי שיקולו הבלעדי של מפעיל האתר, לרבות מצדדים שלישיים מסחריים אשר בקשר עימו. הכל בהתאם לדין, ובשים לב למפורט בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982.

גולש שהשאיר פרטים כאמור תחולנה עליו הוראות הדיוור המפורטות בתקנון להלן.

אין להשאיר פרטים של אדם אחר באתר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת
השארת הפרטים ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון. מילוי נתונים כוזב, או מילוי נתונים של ישות אחרת, ללא הסכמתה, מהווים הפרה של תנאי השימוש ומהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל. מפעיל האתר שומר על הזכות לנקוט בכל הצעדים שעומדים ברשותו, עקב פעולה שכזו ו/או חשש שייצר  אצלו.

מכיוון שאין באפשרות מפעיל האתר לדעת אם אחרים מלבד הגולש עושים שימוש בפרטי ההתקשרות הנמסרים על ידי הגולש, מסירת פרטי ההתקשרות והסכמת הגולש מהווה אישור הגולש להסכמת כל המשתמשים בדרכי ההתקשרות האמורים לקבלת הודעות שיווקיות כאמור.

הצהרה זו מהווה הסכמה למשלוח הודעות פרסומת לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), התשס"ח–2008.

האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה
חלק בלתי נפרד מהתקנון.

מובהר כי באפשרותו של משאיר הפרטים להסיר עצמו בכל עת מהדיוור באמצעות קישור "הסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית כל דיוור שנשלח או באמצעות פנייה בדוא"ל לאתר.

אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לשירות המוצע בו.

הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצג כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן,
ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע .

הגולש מאשר כי לא תהיה לו כל טענה בקשר למודעות פרסום באתר לרבות בקשר למיקומן באתר.

מובהר כי בכל הנוגע למודעות פרסום המוצגות בחסות צד שלישי, לאתר אין כל התערבות בבחירת
הפרסומות המוצגות, נכונותן, תוכנן וסדר הופעתן.

 

  1. זמינות מוצרים ותמחור

במסגרת האתר מוצעים למכירה לידים בתחומים שונים, בפילוחים וחיתוכים שונים וכן שירותים נוספים. מחירי הלידים והשירותים הנוספים המוצעים למכירה עשויים להשתנות מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.

המחירים באתר מוצגים הן ללא מס ערך מוסף (מע"מ) והן במחירם הכולל מס ערך מוסף.

מפעיל האתר משתדל ככל הניתן להקפיד על תיאור מדויק של המוצרים ומחיריהם, אך אינו יכול להתחייב כי המידע והמחירים נטולים מטעויות. על כן, מצהיר הגולש/הרוכש שהוא מודע לכך שהמידע, התיאורים, והמחירים יכולים להיות מוצגים בצורה לא נכונה, לא מדויקת, בין השאר בשל שגיאות מערכת וטעויות דפוס.

ט.ל.ח.

למפעיל האתר שמורה הזכות לתקן כל שגיאה שנפלה באתר מיד עם גילוייה. כך גם ביחס לטעויות או שינויים בתמחור לידים ושירותים אחרים תוך יידוע הגולש/הרוכש  על ביטול העסקה או ששירות הלקוחות של האתר ייצור קשר עם הלקוח לקבלת הוראות, בשים לב לאפשרויות השונות ולחלופות האפשריות.

  1. תשלום וקנייה באתר

רשאים לבצע קנייה באתר כל אדם בן 18 ומעלה או ישות משפטית אחרת המאוגדת לפי חוקי המדינה בה הוקמה, בכפוף לכל דין. בהקשר זה יצוין, כי תנאי מקדמי לקבלת שירותים ומוצרים, הינו אישור חברות האשראי והסליקה לביצוע העסקה עליה התחייב הגולש.

במקרה בו לא אושרה העסקה על ידי מי מחברות האשראי ו/או הסליקה, יקבל הגולש/הרוכש הודעה מתאימה באתר, כך שיידרש הגולש להסדרת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה. בהעדר הסדרה כאמור, לא תבוצע עסקה ואין מפעיל האתר מחויב למחיר שהוצע באותו מועד בעבור הטובין או השירות.

  1. מדיניות אספקת מוצרים/שירות והחזרת מוצרים.

עם ביצוע רכישת לידים ו/או שירותים אחרים, ולאחר אישור ביצוע התשלום, יישלח לגולש/הרוכש פרטי הגישה לאתר בלו ג'ירף באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרון. היה והגולש/הרוכש לא קיבל לחזקתו את פרטי הגישה בתוך שעתיים – אנא צור קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

אספקת הלידים ו/או השירותים האחרים תעשה בהתאם לפירוט בהצעת המחיר, ומיד לאחר אישור ביצוע התשלום והנפקת חשבונית מס כדין.

בבקשה לביטול עסקה, יש לפנות בכתב לכתובת הדוא"ל – Support@bluegiraffe.co.il.

תנאים לביטול עסקה: תנאי ביטול והחזרת מוצרים או שירותים בהתאם להוראות הדין הישראלי ובכלל זה חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנותיו, לרבות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.

 

  1. שימוש במחשבונים באתר [רלוונטי?]


מחשבונים מהווים שירות ייחודי שהאתר מציע.

על מנת לקבל מידע ותוצאות במחשבונים יש להזין את הנתונים הדרושים בהתאם למוצג בכל שלב.

האחריות על הזנת הפרטים המדויקים חלה על הגולש בלבד. הזנת נתונים חלקיים או שגויים עלולה למנוע את האפשרות להשתמש במחשבונים ולסכל את האפשרות לקבל מידע ותוצאות מדויקים.

המידע והתוצאות שיתקבלו לאחר הזנת הנתונים הדרושים במחשבונים אינם מהווים תחליף לייעוץ פרטני מאיש מקצוע. אין להסתמך על המחשבונים לצורך ביצוע עסקאות מסוימות או פעולות כלשהן. מטרת המחשבונים היא להוות כלי עזר בנוסף לחישובים ידניים ו/או הצלבת נתונים עם חישובים אחרים. מפעיל האתר לא יהיה אחראי באופן כלשהו לנזקים ו/או הפסדים העלולים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על חישוב כלשהו שבוצע במחשבונים, או מכל תוכן אחר המופיע באתר.

האתר עושה מאמצים לספק את התוצאות המדויקות ביותר בהתאם לנתונים שהוזנו על ידי הגולש, אך לא מתחייב לכך שהתוצאות שיתקבלו יהיו מדויקים.

מתן השירות יתאפשר בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי של האתר, והאתר לא יהא אחראי לכל איחור ו/או עיכוב במתן השירות ו/או אי-מתן השירות.

  1. אחריות האתר


המידע המופיע באתר והתכנים המוצגים באתר ניתנים ומסופקים לשם הלימוד והעשרה בלבד וכל פעולה שתעשה בעקבותיהם תעשה באחריות הגולש.

התכנים באתר מוצעים לעיון הגולשים  כמות שהם ("AS IS"  ) ולא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לגולש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי האתר בגין התכנים, יכולותיהם, מגבלותיהם ו/או התאמתם לצרכיו והשימוש באתר יהיה על אחריותו הבלעדית של הגולש באתר.

האתר ממליץ לגולשים באתר לנהוג בזהירות, ולקרוא בעיון את המידע המוצג באתר ובכלל זה את המידע ביחס לשירות עצמו, תיאורו והתאמתו, כמתואר להלן.

יודגש כי המידע המוצג באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ פרטני מגורם מקצועי, ואינו מתאים לנסיבותיו הספציפיות של כל מקרה ומקרה והוא מהווה מידע כללי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ.
כל פעולה שנעשית על פי המידע המוצג באתר הינה על אחריות עושה הפעולה בלבד.

אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן הפעילויות של השירותים המוצעים בו. האתר לא יהיה אחראי לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי ו/או חיצוני אחר ו/או שימוש בשירותים אשר מוצגים על ידו.

בכל קבלת החלטת השקעה במסגרת הפנית פרטי הגולש לגופים הפיננסיים, על הגולש לסמוך על בדיקה בלי אמצעית שהתבצעה על ידו בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליו לפנות לקבלת ייעוץ מתאים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע ההשקעה ביחס לנסיבותיו ורצונותיו של הגולש.

האתר לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף, הפסד, עוגמת נפש והוצאות שייגרמו לגולש ו/או למשאיר פרטים באתר ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן,
מידע, נתון, מצג, תמונה, וידאו, אודיו, פרסומת, מוצר, שירות וכו' המופעים באתר. כל הסתמכות
כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של הגולש באתר.
הגופים הפיננסיים, וצדדים שלישיים אחרים אליהם יופנה הגולש (ככל שיופנה) הם גופים עצמאיים ואינם קשורים ו/או אינם שלוח של מפעיל האתר. מידע ומצג אודות שירות המוצג באתר, שמקורו בשותף עסקי של האתר ששירותיו מופיעים באתר ככל ויופיעו וכל תוכן ביחס לשירותים נמצאים באחריותו הבלעדית של השותף העסקי כאמור, מובהר כי לאתר אין כל אחריות בגין מידע מעין זה, ואין האתר ערב למידת הדיוק של מידע זה. כל קשר בין שותפיו העסקיים של האתר ומפרסמים לבין הגולש באחריותו המלאה.

השימוש באתר ייעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של כל גולש. האתר אינו מתחייב כי תכנים ושירותים המתפרסמים באתר, יהיו מלאים, נכונים, או מדויקים או יהלמו את ציפיותיו ודרישותיו של כל גולש. האתר לא יישא באחריות כלשהי לכל תוצאה שתנבע מהם, או משימוש בהם, או הסתמכות עליהם, לרבות: שגיאות, טעויות ואי-דיוקים, נזק מכל סוג, הנגרם עקב השימוש באתר ו/או בשירותי האתר, הפרעה בגישה לאתר או מהאתר; כל באג, וירוס, סוסי טרויאני וכיו״ב שעלולים להיות מועברים לאתר על ידי צד שלישי כלשהו.

על הגולש ו/או צד ג' כלשהו אשר סבור כי תוכן מסוים גורם או עלול לגרום לו נזק, יש לפנות למפעיל האתר ולהתריע בפניו על כך, לאחר מכן מפעיל האתר יבדוק את הנושא וייתכן כי יסיר את התוכן במידה וימצא לנכון לעשות כן. אין באמור בכדי להשית אחריות על מפעיל האתר ויודגש כי מפעיל האתר לא אחראי ולא יהיה אחראי לכל סכסוך ו/או נזק אשר יוצר בגין שימוש באתר ובתכניו.


מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק, הפסד, הוצאה או אובדן אשר יגרמו לגולש או למשתמש מכל מעשה או מחדל התלויים בצד שלישי וכוללים את נותני השירות המשתמשים בשירותי האתר, לרבות התקשרות עם צד ג'.


האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת.

  1. פרסומות של צדדים שלישיים, קישורים והפניות באתר


מפעיל האתר או מי מטעמו לא נושא באחריות לכל תוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באתר. הפרסום באתר אינו משום המלצה ו/או חוות דעת או הבעת דעה או עידוד או שידול, מצד מפעיל האתר ולמעשה כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים שימצא הגולש באתר, תיעשה באחריותו הבלעדית של הגולש בלבד.

ייתכן כי באתר יופיעו קישורים ו/או הפניות לאתרי אינטרנט אחרים ו/או מקורות מידע ו/או לגופים ו/או לארגונים ו/או לחברות אחרים (להלן: "קישורים").


אין מפעיל האתר מתחייב כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.
קישור באתר אינו מלמד כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ומפעיל האתר לא נושא בכל אחריות בקשר לכך.

מפעיל האתר לא יהיה אחראי לתכנים, לנתונים או לאלמנטים ויזואליים שאליהם מוליכים הקישורים ואינו אחראי לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.

כל התקשרות בין הגולש לבין צדדים שלישיים אליהם הקישורים מוליכים תעשה מול אותם צדדים שלישיים בלבד, באחריותו ו/או באחריותם בלבד, ולמפעיל האתר לא תהא כל אחריות ו/או מחויבות בקשר עם התקשרות כאמור.

מפעיל האתר יהיה רשאי להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים לפי שיקול דעתו המוחלט.

  1. הצהרת הגולש וזכות השימוש באתר


השימוש באתר ובתכניו, לרבות קריאת מידע או הודעות המתפרסמות בו, יהוו חזקה על הסכמתו של הגולש ואישורו לאמור לתנאי השימוש, ההתניות וכל יתר ההנחיות שבהסכם זה.
האתר וכל המידע בו אינו מהווים ייעוץ פנסיוני ו/או ייעוץ משכנתאות ו/או ייעוץ ביטוחי ו/או כל ייעוץ פיננסי ו/או השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, ולפי חוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968.


המידע באתר אינו מהווה הצעה להשקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי כלשהו המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.


אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות להנחה ו/או רווח ו/או תשואה עודפת.
מפעיל האתר, אינו מורשה לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, וכל מידע פרסומי שנמסר וכן כל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה במסגרת הפרסומים באתר לא יהווה ייעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק.


מובהר ומוסכם בזה, כי הפנית פרטי הלקוח לגופים פיננסיים למטרת התקשרות עמם, לא יתפרשו כהצעה להשתמש, כהבעת תמיכה, עידוד, הסכמה או מתן חסות של האתר, במפורש או מכללא, לתכנים ו/או לשירותים המוצעים על ידי אחרים.


מפעיל האתר עושה מאמצים רבים לרכז ולעבד את התכנים באתר בדיוק המרבי, אך יתכן שבתהליך קליטתם, עיבודם ופרסומם יהיו טעויות, אם ברצון הגולש להשתמש בתכנים אלה, עליו לבדוק אותם ולאמתם, אין בפרסומם משום המלצה או חוות דעת בדבר עסקאות והתנהלות פיננסית.
התקנון מהווה חוזה מחייב בין הגולש לבין מפעיל האתר והינו הבסיס להתדיינות המשפטית ככל שתהיה בנוגע לשימוש באתר.

  1. הפסקת שימוש ושיפוי
    מפעיל האתר רשאי, לפי שיקול דעתו, להפסיק פעילותו של כל גולש ו/או משתמש בשירותי האתר, לרבות על ידי חסימת מספר IP וזאת אם לא יעמוד בתנאי מתנאי הסכם זה.


במידה וחלה הפרה מצד הגולש בנוגע לתנאי שימוש אלה, יהא מפעיל האתר, לפי שיקול דעתו, זכאי לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו בכל הליך משפטי, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך.


הגולש ישפה את מפעיל האתר, בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה ו/או נזק ו/או הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה, לרבות תשלומי ריבית ותשלום שכר טרחה סביר לעורכי דין והוצאות משפט, אשר ייגרמו למפעיל האתר ו/או למי מטעמו על ידי הגולש כתוצאה מכך שהגולש לא יקיים הוראות תקנון זה ו/או יפר הוראות דין כלשהן ו/או זכויות צד ג' כלשהן, ו/או כתוצאה מפרטים, מידע או קבצים שהמשתמש מסר לפרסום, ו/או כתוצאה ממחדליו של הגולש, כפי שבאו לידי ביטוי באופן ישיר ו/או באופן עקיף.


מפעיל האתר אינו מתחייב כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומר לעצמו את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת על פי שיקול דעתו הבלעדי.

  1. המחאת זכויות וחובות
    מבלי לפגוע באמור לעיל מוסכם בזה, מפעיל האתר רשאי להמחות את התחייבויותיו ולהסב זכויותיו, בכל עת לפי תנאי שימוש אלה, לצד שלישי, עפ"י שיקול דעתו הבלעדי, לרבות העברת כל/רוב נכסיו, באמצעות מכירה, מיזוג, ו/או בכל דרך אחרת, במקרה כנ"ל יועברו פרטי המשתמש שבידי הנהלת האתר לצד השלישי, שיקבל את הזכויות באתר, והמשתמש מסכים לכך מראש.
  2. קניין רוחני וזכויות יוצרים
    כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים המופיעים באתר, לרבות עיצוב האתר, תמונות, קבצים גרפיים, יישומים, קוד מחשב, טקסט ו/או כל חומר אחר, שייכים לאתר או לצד שלישי שהתיר לאתר לעשות בו שימוש.
    הגולש מתחייב שלא לפגוע בשום דרך בזכויות היוצרים של מפעיל האתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה.

אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, להעביר לרשות הציבור, לשנות, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ"ל, בכל אמצעי ומדיה שהיא, בלי הסכמה בכתב ומראש מצד בעלי הזכויות. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ"ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא הרשאה מבעלי האתר.

האתר הינו לשימוש אישי ואין לעשות בו שימוש מסחרי.

הגולש מתחייב שלא לעשות כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, העלולה לפגוע בזכויות הקניין, לרבות הקניין הרוחני של מפעיל האתר.
כל שימוש הפוגע בזכויות היוצרים ו/או בקניין רוחני כמפורט לעיל, ישמש עילה לחסימת הגולש ללא כל הודעה מוקדמת, והמשתמש יישא בכל ההוצאות אשר יגרמו למפעיל האתר ו/או ללקוחות האתר ו/או לגולש עצמו בגין שימוש זה וזאת, מבלי לגרוע מכל סעד אחר המגיע למפעיל האתר מכוח הסכם ו/או מכוח הדין. חדירה למערכת המחשב של האתר מהווה עבירה פלילית על פי הדין החל בישראל.

אין במתן אפשרות שיתוף תכנים (כדוגמת שיתוף בפייסבוק, טוויטר וכיו"ב) כדי לראות בו משום ויתור או הרשאה לעשיית שימוש במי מן התכנים ו/או הזכויות, לרבות זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים, ללא קבלת אישור מפורש מראש ובכתב ממפעיל האתר.

 

אנו מכבדים את זכויות הקניין של אחרים. אם אתה סבור כי מידע או תוכן באתר מפר את זכויות קנייניות השייכות לך, אנא צור קשר באמצעות פרטי ההתקשרות שבתחתית תקנון זה.

  1. תוכן צדדים שלישיים
    יתכן והאתר יקשר לתכנים של צדדים שלישיים, לרבות למאמרים, תמונות, טקסט, גרפיקה, תמונות, עיצובים, מוסיקה, סאונד, וידאו, מידע, אפליקציות, תוכנה ותכנים או פריטים אחרים השייכים או שמקורם באתרי צד שלישי. יובהר כי למפעיל האתר לא תהא אחריות ביחס לתכנים אלה וכל שימוש או הסתמכות על אלה באחריות הגולש בלבד. ככל שנפל פגם בתוכן צד שלישי כאמור, אנא הודיע לנו בכתובת: Support@bluegiraffe.co.il

.

  1. ניהול האתר
    מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לפקח על הפרות של תקנון זה, לנקוט בפעולה משפטית כנגד כל מי שמפר את הוראות החוק או הוראות תקנון זה, לשיקול דעתו הבלעדי של מפעיל האתר, לרבות, דיווח על המשתמש לרשויות אכיפת החוק.
  2. מדיניות פרטיות:
    האתר מכבד את פרטיות הלקוחות והגולשים.

האתר ובעליו שומרים מידע סטטיסטי ואגבי, כדוגמת כתובות IP, מילות חיפוש, אתרים מפנים, דפי נחיתה וכיוצא בכך באמצעים סטנדרטיים כדוגמת Google Analytics. אין במידע זה כדי לזהות גולש באופן אישי.

ידוע לגולש כי יתכן והאתר עושה שימוש בעוגיות (cookies) – קבצי טקסט קטנים – לשמירת המידע. העוגיות מאפשרות למפעיל האתר להבין מי צפה באיזה מן הדפים באתר, זהות הדפדפן, ספק האינטרנט, מערכת ההפעלה, באיזו תדירות ניגשים לדפים ומאיזה מקומות. העוגיות מאפשרות למפעיל האתר לשפר את חוויית הביקור של הגולש, בשל שמירת מידע בנוגע למוצרים ושירותים שעניינו אותך באתר, כך שניתן יהיה לספק לך מידע ממוקד, מותאם אישית, בעתיד וכן לעשות שימוש במידע לצרכי סטטיסטיקה כללית לגבי השימוש באתר.

האתר או מי מטעמו רשאים לעשות שימוש במידע הנאסף, בין היתר, למטרות הבאות :

בכדי לספק את המידע המבוקש או מידע נוסף העשוי לעניין אותך, מעת לעת ;
בכדי להתאים פרסומות ומידע מסחרי על פי העדפותיך האישיות ;
בכדי ליצור עמך קשר על ידי נציגי האתר בנוגע לשירותים אותם האתר מספק ;
ניתוח סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים;
תפעולו של האתר ופיתוח אתרים שיוקמו בעתיד;
ניהול מכירות, שיווק, גיוס לקוחות והצעת שירותים חדשים;
בכדי לבצע סקרי לקוחות / או מחקרי שיווק אשר האתר עורך מעת לעת.

 

במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, יתכן ויתבקש הגולש לספק פרטים אישיים כגון שם, טלפון, כתובת ודואר אלקטרוני וכן פרטים נוספים בהתאם לסוג התכנים בהם הגולש הביע עניין (להלן: "מידע אישי" ו/או "פרטים אישיים"). גולש שיקליד את פרטיו כאמור, נותן בזאת את הסכמתו להיכלל במאגר המידע שמנהל מפעיל האתר שמספרו 700067469.

האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו מרצון חופשי של הגולש.

השימוש במידע אישי נעשה בראש ובראשונה לשם הספקת השירותים והמוצרים ללקוח. בנוסף, יתכן ונעשה שימוש במידע לטובת אחת מן המטרות הבאות: ניהול בקשות לקוח ומכירות, לרבות שליחת חשבוניות מס; יצירת קשר עם הלקוח בכל הנוגע למוצרים שהלקוח התעניין בהם. למשל, במקרים בהם מוצר מבוקש אזל מן המלאי, אי התאמה בעת שהמוצר התקבל אצל הלקוח או פניות שלנו ללקוח בנוגע למוצרים דומים למוצרים לגביהם התעניין הלקוח בעבר; תיעוד; מילוי אחר הוראות חוק ולמניעת הונאות (כך למשל, מפעילי האתר מחויב לשמור תיעוד של עסקאות לטובת תשלום מיסים וניהול ספרים תקין).

מפעיל האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. עם זאת, במקרים שאינם בשליטתם ו/או הנובעים מכוח עליון, מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לגולש ו/או למי מטעמו אם מידע זה ייאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה, ככל וייגרם.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות למסור את המידע ו/או חלקו לגורמי אכיפה ו/או לגופים שיפוטיים או סמי שיפוטיים, לפי דרישה, ובהתאם לשיקול דעתם הבלעדי.

 

 

 

  1. סמכות שיפוט
    על תקנון זה והשימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם .

סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בקשר עם האתר והשירותים הניתנים בו, לרבות פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, תהיה מסורה אך ורק לבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב ועל פי דיני מדינת ישראל בלבד.

  1. שונות
    תנאי תקנון זה מהווים את כל ההסכמות וההבנות בנוגע לשימוש באתר.
    אי מימוש או אכיפה של זכות או הוראה בתקנון זה, לא תחשב כוויתור על מימוש הזכות או אכיפת ההוראה. האתר יהיה רשאי להמחות לאחרים את כל או חלק מזכויותיו ו/או חובותיו בתקנון זה.

תנאי השימוש ותנאים נוספים המתפרסמים באתר, מהווים הסכם מפעיל האתר לגולש בכל הנוגע לשימוש באתר. אם מסיבה כלשהי בית משפט מוסמך יקבע כי הוראה כלשהי אינה ניתנת לאכיפה, הרי מוסכם שיש לאכוף את ההוראה במידה המרבית המותרת על פי דין, ויתר תנאי השימוש יוותרו בתוקפם.


תנאי השימוש וכל נתון נוסף ואחר הינם לשיקול דעתו הבלעדי של מפעיל האתר, אשר יהא רשאי לשנותם מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת, לפי שיקול דעתו הבלעדי.
השירות פועל ברשת האינטרנט ועל כן מטבע הדברים תלוי בגורמים שונים כגון ספקי תשתית, ספקי תקשורת, תקינות שרתים, אחסון וכיוצא באלו, אשר עשויים להינזק, להפסיק לפעול ולהיפגע עקב גורמים שונים. מפעיל האתר אינו נותן כל מצג או התחייבות לגבי תקינות פעילות האתר ו/או פעולתו ללא הפרעות ו/או תקלות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי השירות, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל השירות או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת, והשירות לא יהיה אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, עוגמת נפש וכיו"ב שייגרמו למשתמש או לרכושו עקב כך.

  1. יצירת קשר:
    אנו מזמינים את הגולשים לפנות אלינו לכל בירור אודות האתר או תנאי השימוש בו, תוך ציון הפרטים המלאים, ומבטיחים לטפל בפניותיכם בזריזות וביעילות. צרו קשר בדוא"ל:
    Support@bluegiraffe.co.il

 

דברים גדולים הולכים להתרחש כאן בקרוב