לידים מסושיאל מדיה

לידים שמגיעים מפוסט בפייסבוק באמצעות business manager – מערכת הפרסום של פייסבוק.

הכתבות מתפרסמות ב "שמענו" – פורטל הפיננסים של בלו ג'ירף המונה מדי חודש כ-900,000 כניסות וכ-110,000 משתמשים הרשומים לדיוור (ניוזלטר) שבועי.
בממוצע אגב, אנו מייצרים בזכות "שמענו" למעלה מ – 40,000 לידים חמים בחודש.

איך אנחנו מייצרים לכם לידים מסושיאל מדיה?

יוצרים קמפיין ב- business manager.

בוחרים במטרה: מעורבות (לייקים תגובות ושיתופים) המרות, תנועה, חשיפות, קידום אירועים, צפייה בוידאו ועוד.

מקימים קבוצת מודעות (Ad-Set) כדי לפלח קהלים שרלוונטיים לנו לפי מיקום, גיל, מיקום, תחומי עניין וכו'.

בשלב הבא אנחנו צריכים להגדיר תקציב: תקציב יומי, תקציב פר קהל או תקציב ש"רץ" עבור כל תקופת הקמפיין.

מעלים את הקמפיין לאוויר.

מודל תשלום

עלות לאלף חשיפות (COST PER MIL או בקיצור CPM).

תהליכי איכות ובקרה

תהליכי איכות ובקרה

מבצעים אופטימיזציה בהתאם למטרה (קליקים, המרות וכו')

ומשפרים מודעות במספר אופנים: משנים כותרת, תמונה, קריאייטיב, סרטון ובמידת הצורך משנים גם קהלי יעד.