לידים מכתבות תוכן

לידים שמגיעים מכתבות תוכן "נייטיב" – תוכן חדשותי ממומן המפורסם בפלטפורמות של טאבולה
ואאוטרבריין באתרים פופולריים כגון מאקו, N12, וואלה, Ynet, גלובס, כלכליסט, רשת 13 ועוד.

הכתבות מתפרסמות ב "שמענו" – פורטל פיננסי חדשני של בלו ג'ירף המונה מדי חודש כ-900,000 כניסות וכ-110,000 משתמשים הרשומים לדיוור (ניוזלטר) שבועי. בממוצע אגב, אנו מייצרים בזכות "שמענו" למעלה מ – 40,000 לידים חמים בחודש.

איך אנחנו מייצרים לכם לידים מכתבות תוכן?

מבצעים מחקר עומק על נושא שמסקרן את הליד שלכם: ביטוחים, הטבות מס, החזרי מס לשכירים, משכנתאות, אורתופדיה, אסתטיקה, זכויות רפואיות, קופות גמל וכו'.

מייצרים מספר כתבות כדי לעשות A/B טסטינג ולראות מה עובד.

מעלים קמפיין באאוטבריין\טאבולה.

הקמפיין עולה עם מספר כותרות ותמונות כדי לעשות A/B טסטינג ולראות מה עובד.

הכתבה עולה במספר אתרי תוכן במקביל: מאקו, גלובס, כלכליסט, וואלה, Ynet וכו'.

מודל תשלום

מודל המחדל בפלטפורמה הוא פר הקלקה על המודעה (COST PER CLICK) או בקיצור CPC. עלות דרך דסקטופ תהיה יקרה יותר בגלל שבמובייל יש יותר נוכחות (יותר קליקים = עלות נמוכה יותר לקליק).

מבחינת העבודה מולנו, מודל התשלום הוא עלות פר ליד (CPL); משלמים על לידים מתעניינים בלבד שמגיעים אליכם באופן בלעדי!

תהליכי איכות ובקרה

תהליכי איכות ובקרה

שיפור המודעה: אנו עורכים איי.בי טסטינג (AB Testing) של כותרות ותמונות ובודקים CTR ועלות לכל המרה.
אופטימיזציה ברמת מדורים: בודקים במערכת אאוטבריין או טאבולה באיזה מדור באתר (סקשן) הקמפיין שלנו נותן לנו את הביצועים הטובים ביותר (למשל – עלות פר קליק הנמוכה ביותר).
אופטימיזציה על הכתבה: בודקים באמצעות גוגל אנליטיקס וגוגל אופטימייז עד כמה הכתבה שלנו ממירה ובמידת הצורך עורכים בה שינויים כדי להביא לשיפור בתוצאות.