לידים מגוגל

לידים שמגיעים בעזרת מודעה שיווקית העולה כקמפיין בגוגל אדס (Google Ads) – מערכת הפרסום של גוגל. הליד צפוי לעבור בפאנלים שונים כגון כתבה, דף נחיתה או טופס לידים שנפתח ישירות מהמודעה.

הכתבות מתפרסמות ב "שמענו" – פורטל פיננסי חדשני של בלו ג'ירף המונה מדי חודש כ-900,000 כניסות וכ-110,000 משתמשים הרשומים לדיוור (ניוזלטר) שבועי. בממוצע אגב, אנו מייצרים בזכות "שמענו" למעלה מ-40,000 לידים חמים בחודש.

איך אנחנו מייצרים לכם לידים מגוגל?

אנחנו מייצרים קמפיין בגוגל אדס ובוחרים מטרה רצויה: חשיפות, המרות, עלות להמרה וכו'.

מתחת לקמפיין יש את קבוצת המודעות ששם מוכנסות מילות מפתח רלוונטיות (לאחר ביצוע של מחקר מילות מפתח).

בניית מודעות הקמפיין בהתאם למילות המפתח.

שימוש בתוספים כמו סייט-לינק (קישורים פנימיים) או קול אקסטנשיין (שיחות ישירות מהמודעה).

מעלים את הקמפיין לאוויר.

מודל תשלום

מודל המחדל בפלטפורמה הוא פר הקלקה על המודעה (COST PER CLICK) או בקיצור CPC. עלות דרך דסקטופ תהיה יקרה יותר בגלל שבמובייל יש יותר נוכחות (יותר קליקים = עלות נמוכה יותר לקליק).

מבחינת העבודה מולנו, מודל התשלום הוא עלות פר ליד (CPL); משלמים על לידים מתעניינים בלבד שמגיעים אליכם באופן בלעדי!

תהליכי איכות ובקרה

תהליכי איכות ובקרה

איכות המודעה של קמפיין בגוגל נמדדת בעזרת "ציון איכות" (או Quality Score). ציון זה מורכב משיעור CTR (יחס הקלקות/חשיפות), מידת הרלוונטיות של תוכן המודעה, איכות חוויית המשתמש, גובה הצעה (BID) על מילות מפתח וכמובן שימוש במילות מפתח רלוונטיות. ככל שהציון גבוהה יותר כך פוחתת עלות ההקלקה על המודעה. כדי להביא לשיפור בציון ניתן לשלב ביטויים מרכזיים בכותרת ו/או כתובת האתר ו/או תיאור התמונה של דף הנחיתה.