קניית לידים

תהפוך למנוע צמיחה בעסק שלך.
לפי מודל CPL, במינימום סיכון ומקסימום תשואה.

לידים לקניה

יתרונות מודל הלידים CPL

מודל CPL הוא אחד המודלים הקיימים לתמחור עסקאות בעולמות השיווק, במודל זה העסקה תתומחר במחיר "לפי ליד" – Cost per lead. מודל CPL הינו מודל מבוסס תוצאות וכדאי ביותר עבור צד הלקוח (רוכש הליד), הנה 3 הסיבות המרכזיות:

  1. מודל CPL מאפשר לקבל לידים איכותיים בלבד – אשר עומדים בקריטריונים שהוסכמו מראש.
  2. הסיכונים הכרוכים ביצירת לידים אינם חלים על רוכש הליד, אלא על החברה, (לדוגמא: עלייה בתחרותיות, התייקרות קליקים, המרה נמוכה בקמפיין ועוד).
  3. מודל CPL הוא מודל WIN-WIN עבור שני הצדדים, רוכש הלידים מקבל מכך ביטחון ויציבות, וחברת הפרסום מקבלת לקוחות איכותיים ויציבים לאורך זמן.

מה ההבדל בין לידים זולים ללידים יקרים?

ההבדל בין קניית לידים זולים, ללידים יקרים בא לידי ביטוי ב-5 פרמטרים מרכזיים –
אימות: לידים אשר מאמתים עם קוד אימות SMS את מספר הנייד שלהם.
בלעדיות: לידים הנשלחים באופן בלעדי ללקוח אחד ואינם מתחלקים בין מספר לקוחות.
סינונים: לידים העוברים סינונים דיגיטליים אשר מגדילים את פוטנציאל הלקוח (לדוגמא: יותר חיסכון, שכר גבוה, אשראי טוב יותר, בעלות על נכס ועוד).
פלטפורמה: לידים הנוצרים דרך תנועת גולשים איכותית יותר, לדוגמא: לידים הנוצרים דרך תנועה מאאוטברין או טאבולה איכותיים יותר מתנועה ממומנת בגוגל.
קושי ייצור הליד: ככל שהתחום שרציתם לקנות ממנו לידים פופולרי יותר וכמות המפרסמים מעלים תקציבים במדיה כך מחיר ייצור הליד יתייקר ומחיר לקליק מתייקר וכך הליד יהיה יקר יותר.
איכות: ככל שהליד עובר יותר שלבים בשאלון לאחר שהוא קרא כתבה איכותית בנושא של התחום שלכם הליד נחשב איכותי יותר ולכן הוא יקר יותר. בדר"כ שאלונים אלו הם שאלונים של בדיקת זכאות לדוגמא: "בדיקת זכאות להלוואה".

מחיר הליד תלוי בפרמטרים אלו וככל שהליד איכותי יותר ויותר קשה לייצור ועובר מסע לקוח ארוך יותר כך הליד יקר יותר.

נדאג לספק לידים איכותיים דרך כלי פרסום מהפכניים לעסק שלך, השאר פרטים לקבלת הצעה!

איך אנחנו מייצרים לידים איכותיים למכירה?

בשלב הראשון אנו מקדמים מודעות שיווקיות במיקומים אסטרטגיים ובתזמון מקסימלי דרך מגוון פלטפורמות הפרסום – לדוגמא: גוגל אדס, טאבולה ואאוטברין, גוגל GDN, פייסבוק ובאינסטגרם, יוטיוב, שטחי פרסום פריים, מעברונים, פורטלים ועוד.

בשלב השני אנו מייצרים תנועת גולשים רלוונטית באמצעות קליק על מודעות בפריסה רחבה, או כניסות אורגניות מחיפושים בגוגל אל כלי פרסום מתקדם (כתבה, עמוד נחיתה, מחשבון, מערכת השוואה) דרכם מגדילים את התעניינות הליד.

בשלב השלישי נוצרת תנועת גולשים נוספת מכלי הפרסום אל שאלון בדיקת זכאות דיגיטלי לנושא הכתבה, לדוגמא: הוזלה בביטוחים, חיסכון במשכנתא, הטבות מס, קבלת החזר מס ועוד.

בשלב הרביעי ממלאים הגולשים פרטים בשאלון של 5-16 שלבים המכיל 6-50 שדות (נתונים אישיים ופיננסיים המודדים את זכאותו לאותו שירות שהוא מחפש, לדוגמא - גיל, איזור מגורים, חסכונות נזילים, הוצאה על ביטוחים, מייל, טלפון ועוד).

בשלב החמישי בגמר מילוי הפרטים מקבלים הגולשים קוד אימות SMS לאימות הנייד, ומשם עוברים אל דף תודה המסכם את פנייתם ומספק תוצאת זכאות מיידית, תיאום שיחת המשך עם גוף מוסמך, טיפים, מדריך חינמי, וידאו, שליחת הודעה אישית ועוד.

בשלב השישי אתם מקבלים לידים איכותיים, בבלעדיות ובזמן אמת מרגע הרשמתם על ידי אינטגרציה למערכת CRM עם בקרת כפילויות וקבלת התראה למייל בעת כניסת הלידים, באופן יציב ומתוכנן מראש.

בשלב השביעי נספק לכם גישה למערכת ניהול ובקרה אחר הזמנות וניתוח אחוזי המרה על הזמנת הלידים שלכם ונסייע לכם באמצעות ליווי והכשרת מכירות.

פלטפורמות ליצירת לידים

טכנולוגיות ליצירת לידים

wordpress
node
Vue.js
PHP
Zapier
jquery

לקוחות ממליצים ומספרים

בלו ג'ירף מדיה
4.9
מבוסס על 63 ביקורות
powered by Google
זיו מורגזיו מורג
09:32 21 Jul 22
אנשים מאד יצירתיים שיודעים לספק כמויות ענקיות של לידים. יודעים לשחק על פלטפורמות שמשרדי פרסום אחרים לא עושים ואם יש אי הבנה על חלק מהלידים יש עם מי לדבר שם. מומלץ מומלץ
רוני עובדיהרוני עובדיה
09:53 19 Jul 22
שירות מדהים ומסור.אמינות מוצר ברמה גבוהה מאוד!שירות לקוחות זמין עם מענה אנושי לאורך כל היוםמומלץ בחום לכל מי שרוצה להגדיל הכנסה (מנסיון אישי)
שלומי רומישלומי רומי
09:20 18 Jul 22
צוות של תותחי על אחד אחד, תקתקנים ברמות (עובדים בקצב מסחרר) סופר מקצועיים ויסודיים, הכל תמיד ברור נגיש שקוף ומובן, כייף גדול לעבוד עם מקצוענים כמוכם❣️
Puamasterfin 87Puamasterfin 87
09:59 17 Jul 22
יש מקצוענים ש"מדברים תוצאות" ויש מקצוענים שמביאים תוצאות בשטח. תודה ענקית לבלו ג'ירף מדיה שהגדילו משמעותית את תזרים הלידים שלי בתחום הביטוח. עם המון דברים אפשר להתווכח - אבל כשזה מגיע לאיכות ולרמת הפרפורמנס - אתם לוקחים בהליכה. תותחים!!!!!💪
Guy BenshushanGuy Benshushan
07:51 02 Jun 22
מקצוענים, שירות מעולה ויחס אדיב. מומלץ בחום!
גולן קויתיגולן קויתי
12:28 31 May 22
לידים מצויינים, אחלה מחיר ושירות לקוחות מעולה, ממליץ רצח!
Omer Ben AriOmer Ben Ari
12:14 31 May 22
בדרך כלל אני לא מפרגן אבל פה הייתי חייב שירות מדהים קניתי לידים ואני רואה את האיכות והכמות תודה רבה לכל הצוות.
Uriel ZaouiUriel Zaoui
08:22 31 May 22
אנשי דרך מקצועיים, מעטפת מלאה בכל הנוגע ללידים. מהסבר על הכתבות עד להדרכת מכירות והכי חשוב אנשים זהב!! חשוב לציין שעבדתי עם מספר חברות והם ללא ספק מנוע צמיחה ₪
חברה מצוינת, אנשים נחמדים וקלילים שכיף לעבוד איתם, לידים איכותיים שמובילים לעסקאות, מה עוד צריך?!
אייל הכטאייל הכט
16:13 04 Apr 22
חברה רצינית ומקצועית, המערכת של הלידים עובדת מעולה ומאפשרת מעקב איכותי עליהם. ממליץ בחום
דקל אשורדקל אשור
14:07 04 Apr 22
בתור יועץ משכנתאות שעובד איתם באופן קבוע אחלה שירות אחלה לידים ומאוד אמינים
Ofir LevyOfir Levy
11:58 04 Aug 21
אנשים מעולים ושירות מדהים! כיף לעבוד איתם, בנוסף האיכות של הלידים היו מעולים! ממליץ בחום
Yarin shashuaYarin shashua
14:18 28 Dec 20
סוכנות שמבוססת על תוצאות שחשפה אותי למקומות גבוהים יותרממליץ מאוד על השירות המקצועי של הצוות והמנכ"ל הנהדר שלא הפסיק להיות מעורב בעבודה כדי למקסם תוצאות בקמפייניםתודה לכם על הכל צוות מדהים!
js_loader
 

6 טיפים להגדלת מכירות עם לידים שקיבלתם למערכת:

היכרות איש המכירות עם המשפך השיווקי

חשוב לדעת נתונים כמו דרך איזו פלטפורמה נוצרו הלידים, איזה תוכן הם קראו, מה היו שלבי הפרסום ועוד.

שימוש בפרטיי הליד בעת המכירה

מומלץ להשתמש בפרטי הליד בעת ביצוע המכירה על מנת למנף את המידע שיש לכם עליו ליצירת כימיה וסגירת עסקה, למשל - גיל, מצב תעסוקתי..

תכנון תהליך המכירה

בכדי להצליח בביצוע המכירה, מומלץ לתכנן את תהליך המכירה מראש - פנייה אל הלידים, מענה להתנגדויות, שלביי מכירה, הצעת ערך...

תירגול יכולות מכירה

בכדי להשיג ביצועיי שיא במכירות, מומלץ לתרגל באופן יומיומי את יכולתכם למכור, לשכנע אנשים ולהניע לפעולה.

ספקו שירות איכותי

ספקו שירות מקצועי ואדיב ללא פשרות שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים להבין שאתם הפתרון האידיאלי עבורם.

עיבדו בצוות

השתמשו בעבודה צוות כדי להשיג תוצאות פורצות דרך עם הלידים - קול שני, סימולציות, תיאום פגישות ועוד.

0
לקוחות פעילים
0
נישות לקניית לידים
0
שנות נסיון
0
לידים איכותיים בחודש
0
תקציב פרסום חודשי מנוהל
הכירו את חברת בלו ג'ירף

הכירו את בלו ג'ירף מדיה בע"מ

היי, אנחנו בלו ג'ירף, חברת לידים מובילה המתמחה באפיון, בנייה ותפעול מהלכי שיווק ממומנים ואורגניים לצורך קניית לידים בתחומים התחרותיים ביותר. אם העסק שלך מתבסס על לידים ומכירות ואתה פשוט חייב לעמוד ביעדי המכירה – אנחנו מבינים אותך ויש לנו בדיוק את הפתרון עבורך.

ב-5 השנים האחרונות דאגנו לבנות ולפתח טכנולוגיה ומערכות מהפכניות , לבנות צוות משובח וללמוד את התחומים בהם אנו מייצרים לידים – לאורכם וגם לרוחבם, על מנת להבטיח את יציבות אספקת הלידים עבור לקוחותינו.

לרכישת לידים בעלי אחוז המרה גבוה במיוחד בבלעדיות לעסק שלך, השאר פרטים:

קניית לידים - שאלות תשובות

אנו מייצרים לידים למכירה דרך שילוב של כלי פרסום מהפכניים, צוות עתיר בניסיון בתחומי השיווק, לידים ומכירות, קידום אורגני וממומן במגוון רשתות הפרסום הקיימות, תוכן המתעדכן באופן יומי ובחדשניות, ניהול קמפיינים מקצועי, מערכת ניהול לידים, פרסום בכל פלטפורמות הפרסום הקיימות (טאבולה, אאוטברין, פייסבוק, גוגל, יוטיוב ועוד) – כך אנו מייצרים עבורכם משפכים שיווקים הקוצרים את התעניינות הלקוח במדיה ומושכת אותו אל קריאת תוכן איכותי באחד מכלי הפרסום שלנו. בשלב הסופי אתם מקבלים בבלעדיות לידים מאומתים ותקינים בעלי אחוז המרה גבוה!

תהליך רכישה מהיר ודיגיטלי
חידושי הזמנה מהירים
מעקב וניתוח הזמנות באזור אישי
גישה למבצעים והנחות יומיות
קניית לידים בכל כמות רצויה

מחיר הליד משתנה לפי תחום, דרכיי יצור, פלטפורמה, אימות ובלעדיות, תקציב ופרמטרים נוספים.
מחיר הליד מסכם את מסע הלקוח שהליד עבר ואת כלל התשלומים שהמפרסם שילם לפלטפורמות הפרסום כדי לייצר חשיפה לקמפיין שלו, לדוגמא – מחיר לקליק, לחשיפה, לצפייה, לתוצאה, להמרה, גובה תקציב, פלטפורמה ועוד.
המחיר לליד משקף את המחיר הסופי לתוצאה (ליד) לפי העלויות ששולמו עבור יצירת הליד (יצירת חשיפה, קליקים וכאמור לעיל).
ככל שאחוז ההמרה של הקמפיין גבוה יותר, כך פחות קליקים, או פחות חשיפה – תייצר ליד, וכך מחיר הליד יפחת.
עם זאת, ככל שיתווספו מסנני איכות (כמו בלעדיות, אימותים, עוד שלבים בשאלון, כתבה ארוכה יותר, סינונים של שכר ועוד) – כך צפוי להתייקר מחיר הליד בהתאם, מכיוון שסינונים אלו גורמים לפחות אנשים להשאיר פרטים בפועל, למרות ששולם עליהם הקליק או העלות לחשיפה.
טווח המחירים בעבור לידים נע בין 10₪ ועד 120₪ עבור לידים חמים ובלעדיים, כמו כן, טווח המחירים עבור לידים באותו התחום עשוי לנוע בין 30₪ ועד 120₪, הפער בין המחירים מייצג את מסנני האיכות שאנו מבצעים על מנת לשפר את איכות הלידים ולהגדיל את אחוזי ההמרה.

רוב סוגי הלידים שלנו הם בלעדיים, אך קיימות חבילות לידים עבור לידים מחולקים ולא בלעדיים גם כן.

מודל התשלום עבור הלידים הוא מודל CPL בו אתם משלמים רק בעבור קבלת לידים תקינים ומאומתים, ללא סיכון תקציבי פרסום, בניית כלי פרסום או העסקת קמפיינר. לא קיבלת ליד? לא שילמת!

הליד מועבר אליכם באמצעות אוטומציה ובזמן אמת, ברגע שהליד נרשם הוא מיד נשלח אליכם אל מערכת הניהול.

הלידים שלנו מתקבלים אצלכם במערכת עם כל הנתונים הפיננסים שעליהם נשאלו בשאלון הזכאות. מטרתינו לספק לכם לידים בעלי פרופיל פיננסי ובנקאי מלא אשר מגיע עם פרטים כמו – גובה הכנסה, סטטוס תעסוקה, בעלות על נכסים, חובות קיימים, הכנסה פנויה ושאלות רבות ונוספות הנוגעות לתחום הספציפי של ייצור הליד.

בסיום הזמנת חבילת לידים תצטרכו לחתום על הסכם התקשרות ולבצע תשלום עבור החבילה, מיד לאחר מכן תקבלו גישה לאזור אישי אצלנו באתר היאפשר לעקוב אחר ניצול ההזמנה, לעקוב אחר סטטוסים, סגירות ושווי עסקאות על פי עדכונים אישיים שלכם, ואף לבצע חידושיי הזמנות בקלות ובמהירות. בנוסף, בחופף לפתיחת הזמנה חדשה נבצע עבורכם אינטגרציה למערכת CRM בשם LeadIM, או אל מערכת CRM איתה העסק שלכם עובד (לדוגמא פאוור לינק או סיילס פורס) לפי צורך. כך תוכלו לקבל את הלידים ישירות אל המערכת שלכם בזמן אמת מרגע הרשמתם (בתוך 0.2 שניות), לעקוב אחר קבלתם, אחר הסטטוסים שלהם ואחר עדכונים נוספים.
בכל פעם שיתקבל ליד במערכת שלכם, תקבלו גם כן עדכון באמצעות Mail.

מיד בתחילת ההתקשרות עימנו יוצג בפניכם תיאור חבילות הלידים, אופן ייצורם ומנגנון הזיכויים לאותה חבילה עבור לידים לא טובים.
במידה והלידים שרכשתם לא טובים ואינם עומדים בקריטריונים שהוסכמו מראש, לדוגמא: הלידים אינם בלעדיים, לא מאומתים עם קוד אימות SMS, לא סוננו כראוי ועוד – תקבלו בהתאם לתקנון זיכוי בעבור אותם הלידים בשיעור המוסכם מראש לפי חבילת הלידים שנרכשה.
באופן כללי אנו מספקים זיכויים עבור לידים שאינם טובים ואינם תקינים לפי הפרמטרים שנקבעו בשיעור של 10%-20% מסך ההזמנה.