טיפים למכירות

אספקה יציבה של לידים איכותיים עשויה להספיק במשימת הגדלת מכירות, אך בכל זאת אנחנו מאמינים שהצלחה היא תוצאה של דרך, כלים והתמדה – ולכן נשמח לספק לכם את מירב הכלים שיסייעו לכם להגדיל מכירות ולשפר את יחסי ההמרה, המדריך המלא על טיפים למכירות לפניכם, תהנו!


11 טיפים למכירות עם לידים חמים, בואו נתחיל.

1. מענה להתנגדויות:

אחד הגורמים הקריטיים להגדלת מכירות דרך לידים היא יכולתו של איש המכירות לענות לחששות, התנגדויות, שאלות ותהיות נפוצות של הליד, בתהליך הפיכתו ממתעניין ללקוח פעיל.

מענה להתנגדויות אומר בפשטות להנגיש את המידע הנחוץ ללקוח בצורה מתוכננת מראש ושנועדה לפתור ללקוח "בעיות וחששות" קיימות, גם אם לא שיתף את איש המכירות בהתנגדויות הקיימות על מנת להתקדם בתהליך המכירה ולהגדיל את סיכויי ההצלחה.


רובם של אנשיי המכירות ידעו למנות את רשימת ההתנגדויות הקיימות בקלות, מכיוון שהם אלו שמבצעים את השיחות ו"מרגישים" את חששות הלקוח בכל יום, למדו מה עוצר אותו מלהתקדם ולסגור עסקה.

ומה שמצחיק? מעטים הם אנשיי המכירות שמתכוננים כראוי להתנגדויות נפוצות עם "צי" של תשובות מהירות, החלטיות, מקצועיות ומשכנעות – שיענו לצרכיי וחששות הליד ויגרמו לו לרצות לסגור עסקה.

אילו התנגדויות נפוצות בתחום שלכם? לא השארתי פרטים | אני עסוק כרגע | זו לא הצעה מספיק טובה | אני לא מכיר אתכם | אני צריך להתייעץ עם בן/בת הזוג | אני צריך לחשוב על זה | קיבלתי הצעה טובה יותר אתמול | אני אחזור אלייך – ועוד עשרות התנגדויות ידועות מראש!

טיפ מבלו ג'ירף: אנו ממליצים למנות את רשימת ההתנגדויות הנפוצות הקיימות בהליכי מכירה בעסק שלכם ולתאר את שלבי המכירה, הקשיים והמחסומים שאתם חווים עם הלידים.

בשלב השני, שבו בנוחות מול מחברת ותמצאו כל פתרון שיכול להיות להתנגדות זו באופן מתוכנן מראש, לדוגמא: חפשו תשובות באינטרנט, התייעצו עם מנכ"ל החברה או אנשיי מכירות מובחרים, תחשבו מה היה משכנע אתכם, תשאלו חברים ומשפחה, תחשבו בעצמכם על כל פתרון שעשוי להיתפס כחיובי בעיניי הלקוח בשעת ההתנגדות – ותגיעו מוכנים לכל תרחיש!


2. יותר שיחות ליותר לידים –

על מנת להצליח במשימת הגדלת המכירות, חשוב להבין ממה מורכבת שיחת מכירה מוצלחת ובכך לשחזר את פעולות הבסיס שמייצרות לכם את מנוע הצמיחה, הרי הן – שיחות המכירה!

כסוכנים (פנסיוניים או לביטוח), יועצים, מתאמי פגישות או אנשיי מכירות – אתם נמדדים בתפוקת מכירות והשגת תוצאות. תהליך המכירה לרוב מתחלק למספר שלבים – שיחת בירור צרכים, תיאום פגישה, וידוא פגישה וביצוע הפגישה בפועל.


ככל שתבצע יותר שיחות ביום עבודה, ובמידה ותשמור על אותם סטטיסטיקות המרה (אחוז מענה ואחוז המרה), תצליח להגדיל את הפרודוקציה באופן מדורג. התרגלת לבצע 200 שיחות ביום או לנסוע ל-3 פגישות ביום? כדאי לשים מטרה גבוהה יותר ולנסות להשיגה, אם תצליח להגדיל את כמות השיחות/פגישות ב20% ולאורך זמן, כנראה שתצליח גם להגדיל את המכירות באחוזים דומים. יתרון נוסף הוא שככל שאתה מבצע יותר שיחות, אתה למעשה מתרגל יותר את אותה פעולת בסיס – שיחת המכירה.


3. מכירות עם לידים קרים –

לידים חמים עדיפים על אנשיי מכירות בשל ההסתברות הגבוהה יותר לסגירת עסקה מלידים קרים כי הראו התעניינות לאחרונה, עם זאת – חשוב לזכור שמחיר הליד נבנה לפי מספר גורמים, וביניהם איכות הליד – כלומר אחוז ההמרה. המחיר לליד חם עשוי להיות פי 10, 20 וגם 30 ממחירו של ליד קר (מחירו נע בין אגורות בודדות לעד 20 שקלים).


לכן, לידים קרים גם כן עשויים לתמוך באספקה לעסק שלך, לספק לו גיוון, יציבות ועבודה לאורך זמן, ואף לספק "אימון פיץ' מכירה" לנציגים וסוכנים חדשים שגייסת לעסק שלך.

לידים קרים הם לידים שהתעניינו בפועל בשירות שלך והשאירו פרטים ב-100%, רק שעבר מעט זמן מהרשמתם. כמה זמן עבר? שבוע, חודש, שנה או אפילו יותר.

אותם לידים התעניינו במוצר או בשירות, אך מכל סיבה שהיא החליטו שלא לסגור עסקה, או שכן סגרו עסקה – עם אחד המתחרים שלך.

יתרונות של עבודה עם לידים קרים – לידים קרים יגרמו לאנשיי המכירות שלך לבצע יותר שיחות, לשפר את יכולות המכירה שלהם, לעבוד על חיזוק מנטאלי, לשפר את ההרמוניה במוקד (בזכות קולות שניים), להוזיל את עלות הליד הממוצעת ולהגדיל את כמות הפגישות בפועל – ליד קר הוא אדם בעל רצונות ורגשות שהתעניין בפועל במה שאתה מציע, רק שעבר מעט זמן מאז שהתעניין.


טיפ מבלו ג'ירף – התאימו את התסריט ותהליכי המכירה ללידים קרים, באופן שונה משאתם מטפלים בלידים חמים. תכננו מבעוד מועד את תחילת השיחה לליד קר, תתחיל את השיחה באנרגיה גבוהה ובטונציה נכונה ומאומנת, תזכיר לליד את הרשמתו לפי פרטיי ההרשמה, צור הצעת ערך מספיק טובה כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוח, ודבר אחרון – חיוך בשעת מכירה.


מוכן ליישם את 11 הטיפים למכירות בעסק שלך? לחץ כאן למעבר למערכת קניית לידים >


4. תכנון שלביי המכירה –

תכנון מכירה הינו שלב קריטי בתהליכי גדילה בעבודת מכירות. כמו בכל דבר בחיים – הצלחה דורשת הכנה, ובעזרת תכנון מכירה ניתן להשיג תוצאות משופרות, להיתקל בפחות כשלים, ואף להשקיע פחות אנרגיה במהלך השיחה ובכל זאת לצפות בתוצאות גדלות.

זה לא משנה איזה סוג עבודת מכירות יש לכם – בין אם אתם מתאמי שיחות, מתאמי פגישות, מוכרים לדאטא קרה או ללידים חמים, בתחומי הפיננסים, ביטוחים, תקשורת או אסתטיקה – תכנון מכירה ישיג לכם בהירות, יציבות ושיפור לאורך זמן.


מה כדאי לכם לתכנן? תכננו הכל כי זה צפוי מראש – החל מה"שלום הראשון" ואיך שבדיוק תרצו להגיד אותו, ועד סיום השיחה על ידי קביעת פגישה נוספת. תכננו את ההתנגדויות שבדרך ואת המענה היעיל, המהיר והאיכותי ביותר אליהן, תכירו את המתחרים המובילים והצעת הערך שלהם, תכירו סיפורים ודוגמאות מהתחום, תכננו את הרגשות של הלקוח ואת חששותיו, תכננו איך לשמור איתו על קשר ולעשות לו "פולואפ" ברמה גבוהה, תכננו סיפור אישי שתשתפו עם הלקוח כשהוא ירגיש קצת חוסר ביטחון לקבל החלטה.


רוב שיחות המכירה נתקלות בהתנגדויות נפוצות שידועות מראש, בעזרת תכנון נכון אפשר לפתור את ההתנגדויות והבעיות הנפוצות עוד לפני שהצד השני מרגיש אותן, על ידי – תסריטי מכירה, מענה להתנגדויות, הקשבה לשיחות מכירה מוצלחות, מחקר ואיפיון קהל יעד, מחקר מתחרים, אימוני טונציה, שידרוג יכולות הפולואפ, שיפור הידע המקצועי בתחום, למידת סגנונות מכירה נוספים, ביצוע קולות שניים – ומגוון פעולות נוספות.


טיפ מבלו ג'ירף – תכנון מכירה מתחיל בתסריט שיחה, לפני שאתם עולים על קו הטלפון (בכל תפקיד מכירות שהוא) הפעולה הראשונה שתרצו לעשות כדי לארגן לעצמכם את הראש הוא לבנות תסריט מכירה איכותי שלוקח אותך מנקודה A לנקודת הסוף B – במינימום סיכון וחוסר וודאות ומקסימום תוצאה.


5. טיפול בליד –

טיפול נכון בלידים מגדיל את סיכויי ההצלחה בכך שאיש המכירות עובד לפי "סכמת עבודה שעובדת", שנוסתה בעבר והוכחה כזו שצריכה לייצג את "תורת הטיפול בליד": איך העסק שלנו מספק מידע ללקוחות מתעניינים? איך העסק שלנו נתפס בעיניי הלקוח? איך נציגי המכירות עונים לשאלות וטענות? מה איכות השירות, ומהי רמת האדיבות שפוגש הליד בעסק שלנו? איך העסק שלנו שומר על קשר עם לקוחות? איך העסק שלנו מגדיל שווי שחקן? איך כדאי לטפל בבעיות וחששות של לקוחות? איך להגדיל מכירה, ואיך לגרום ללקוח להמליץ עלינו? כל אלו, ושאלות רבות נוספות משתייכות ל"אופן טיפול בליד" בעסק שלכם ומשתנה לפי תחום העיסוק וסוג השירות, כמות העובדים בחברה ופרמטרים נוספים שעליכם להכיר ולבנות בצורה מושכלת בעסק שלכם.


טיפ מבלו ג'ירף – תכננו את אופן הטיפול בליד לפרטי פרטים והתכוננו לכל תרחיש (חיובי וגם שלילי) שעשוי לקרות בכל אחד משלביי המכירה – בשיחת פתיחה, שיחת מכירה, פולואפ, כשנה לאחר המכירה ואפילו כיצד נטפל אם הלקוח מעוניין בכסף בחזרה. הצלחה דורשת הכנה וכמו בכל דבר בחיים גם במכירות – ככל שתכירו את השלבים שצפויים להגיע, וככל שתשלטו באופן הטיפול בלידים – כך גדל סיכויי ההצלחה שלכם.


6. איך לייצר את המירב מהמשאב –

ליד זה רק משאב, אל תקחו אותו אישית.

לידים הם משאב בסיסי עבור עסקים רבים אשר משתמשים בו באופן יום-יומי כדרך ליצירת הכנסה, ועל מנת להבין את הקונספט "איך לייצר את המירב מהמשאב" – נסביר אותו דרך דוגמא:

ירין הוא בעל עסק בתל אביב למיצים סחוטים, וירין תמיד "סוחט את התפוז" עד טיפת המיץ האחרונה. מנגד, אופיר גם כן בעל עסק למיצים סחוטים, אך הוא לא אוהב לסחוט את התפוז עד הסוף כי לדעתו זה פחות טעים. ככל שכמות התפוזים הנסחטים תגדל, כך יגדל הפער בכמות המיץ שיפיק ירין לעומת אופיר – בדיוק כמו עם לידים חמים.


לידים הם בסך הכל משאב, כמו תפוזים עבור עסק לסחיטת מיצים. כשעובדים עם לידים חמים הנוצרים דרך תהליך ממוקד שמתחיל בהתעניינות בדיגיטל בנושא מסוים, וממשיך להרשמה מאומתת וקבלת תכנים רבים ואיכותיים – ניתן להסתמך על סטטיסטיקה ידוע ומתוכננת מראש, להבין כמה יעלה לך לרכוש לקוחות חדשים לעסק לצד הרווח שלקוח חדש מכניס לעסק שלך לאורך כל חייו כלקוח. 


טיפ מבלו ג'ירף – כדי להגדיל תפוקה הסתכלו על מדידת הפרמטרים החשובים שמשפיעים על השורה התחתונה, המכירה! 

בצעו בקרה שעתית ויומית אחר – כמות השיחות פר נציג, זמן השיחה הממוצע, אורך הפסקה ממוצעת, אחוזי הצלחה במכירות, אחוז מענה, שווי שחקן ותבצעו אימונים יומיים של תרגול ושיפור תהליכי המכירה במוקד שלכם. בעזרת כלים אלו ולאורך זמן – ניתן יהיה להפיק את המירב מהמשאב.


מוכן ליישם את 11 הטיפים למכירות בעסק שלך? לחץ כאן למעבר למערכת קניית לידים >


7. תכירו את המספרים –

ככל שתכירו את המספרים שמייצרים רווחיות בעסק שלכם כך תבינו היכן כדאי להשקיע את התקציבים והמשאבים שלכם, לדוגמא:

מה אחוז המענה הבריא בעסק שלכם ללידים חמים לעומת לידים קרים?
מה זמן השיחה הממוצע שאתה מצפה מנציג מכירות לכל אחד מסוגי הלידים?
כמה עולה לכם ליד? כמה עולה לכם לקוח משלם? מה שווי שחקן ממוצע בעסק שלכם?
מה אורך חיי הלקוח הממוצע בעסק? כמה מבין הלקוחות ממליצים על העסק שלך? 


אם העסק שלך נותן שירותים להחזרי מס לשכירים לדוגמא, ואתה מכיר שסטטיסטיקת ההמרה מליד חם לשליחת מסמכים לרשות המיסים היא 40%, ומתוכם נסגרים 20% לפי סטטיסטיקה רוחבית של הפעילות העסקית שלך לאורך זמן – כל מה שעליך לעשות הוא לרכוש יותר לידים חמים, לשמור על פרוטוקול העבודה ולנסות לשמר את אחוזי ההמרה, כך ניתן יהיה להגיע ליותר סגירות על אותה כמות של אנשי מכירות.

יותר שיחות שמטרתן לקבוע שיחות המשך ובכך להגדיל את כמויות הסגירה – ממש כמו בספורט, אדם שיבצע יותר פעולות ויתאמן קשה יותר יצליח להשיג תוצאות בסבירות גבוהה יותר.


8. הכר את השוק שלך –

להכיר את השוק שלך ואת המתחרים המובילים – זו החובה שלך.
אחרי שהולכת את הליד יד ביד לאורך כל אחד משלביי המכירה, הצפת צורך, ענית להתנגדויות והובלת אותו לקבלת החלטה מושכלת ומהירה – שאל את עצמך:
האם הצעת הערך שלך ממזערת את הסיכון ללקוח? האם הצעת הערך שלך מספקת מספיק וודאות להצלחה? האם ההצעה לעומת המתחרים שלך היא הצעה מובילה? 


טיפ מבלו ג'ירף – בסיום תהליך המכירה ובשעה שהליד צריך "לקבל החלטה" הוא עשוי לרצות להשוות הצעות נוספות ולבחון את כדאיות העסקה שלך אל מול המתחרים. ככל שהצעת הערך שלך תהיה נבדלת ואיכותית מהשאר וככל שהביטחון שלך באיכות המוצר גדלה – כך גם גדל הסיכוי שהלקוח יבחר בך.


9. דמיון מודרך –

לאנשים קל יותר להצליח היכן שכבר הצליחו.
תכניס את עצמך לסרט ולמצב של ביטחון שיא – כאילו שכבר הצלחת להשיג את המטרה.
הביטחון שתקבל מפעולה זו ישתמע גם בקו הטלפון, היכולת שלך להגיע ל-A Game שלך ולדמיין שהשגת תוצאות משופרות יכול לגרום לך למכור פשוט הרבה יותר.


טיפ מבלו ג'ירף – תחום המכירות בכלל, ומכירות טלפוניות בפרט הוא תחום שבו הקול יוצר את הShow. דמיון מודרך יכול לעזור לכם להגיד מילים שמשדרות יותר ניסיון, לספר סיפורים שמשדרים יותר הצלחה, לתת דוגמאות המתארות טוב יותר את המצב ולהפוך בעיניי הלקוח לאוטוריטה מקצועית שתגרום לו לסגור את העסקה.


10. תרגול יומי –

תרגול יומי לאורך זמן הוא האלמנט שמבדיל אנשי מכירות מובילים מאנשיי מכירות ממוצעים. כמו בכדורסל, בניגון על כלי נגינה, בבניית קריירה או למידה למבחן – הערך של תרגול יומי הוא קריטי והרי הוא משובח.

כאשר תאמץ לו"ז יומי שמתחיל באימון בוקר, ממשיך להאזנה לפודקאסטים וסרטוני מוטיבציה, ממשיך לתרגול יומי של פיץ' המכירה ותרגול של מענה להתנגדויות, ממשיך לשמיעת הקלטות שיחה שלך ושל אנשיי מכירות מובילים ומסתיים בעבודה קשה בכל יום – תשיג הצלחה יציבה ולאורך זמן.


טיפ מבלו ג'ירף – תציב לעצמך מטרות אל מול העיניים ואל תרפה עד שתראה את התוצאה על מצג התוצאות. כל עוד הרמה שלך כאיש מכירות אינה גבוהה – אסור לך לוותר על תרגול יומי ושעות עבודה רבות – כך ניתן לצמצם את הפער ולהשיג יכולות יוצאות דופן.


11. שאילת שאלות –

שאילת שאלות היא אחת הדרכים היעילות להעביר מסרים, להציף צורך ולהניע לפעולה – בכל סוגי המכירות בעולם. על מנת להצליח בשלב שאילת השאלות עליכם להתכונן עם 2 דברים מרכזיים – שאלות קשות ושאלות עוצמה, מה הכוונה?


שאלות קשות הן שאלות שגורמות ללקוח לספר את האמת, מה באמת מפריע לו בהצעה שלך או מה עוצר בעדו מלהתקדם בעסקה או שאלות חודרניות ותחקרניות שעוזרות לך לאמוד את פוטנציאל הלקוח, לדוגמא:

מה דעתך על ההצעה שנתתי לך? האם לדעתך היא כדאית ומשתלמת?
האם אתה מבין איך ההצעה שלי עונה על הצורך שלך?
האם אתה חושש לבצע עסקה איתנו? אם כן, מה 2 הסיבות המרכזיות לכך?
למה לא עשית עסקה כזו בעבר, מה עצר בעדך?
האם אתה מרוצה מהמצב הקיים, במידה וכן, מה היית רוצה לשנות במצב הקיים ומה הסיבה שהשארת פרטים?
מה כואב לך? מה מטריד אותך? האם אתה זה שמקבל החלטות במשפחה? מה אתה חושב שאשתך תגיד להצעה שלנו? כמה זמן זה מטריד אותך? איך יראו החיים שלך ללא הבעיה הזו?


שאלות אלו ורבות נוספות מסייעות להציג אותך כאוטוריטה מקצועית אל מול הלקוח, כמו רופא, וכך תוכל להבין את הבעיה האמיתית של הלקוח, להתאים לו פיתרון ולסגור את העסקה בשיעור הצלחה גבוה מהממוצע.


מוכן ליישם את 11 הטיפים למכירות בעסק שלך? לחץ כאן למעבר למערכת קניית לידים >


תחזור למעלה לנושא שפספסת

איזו חבילת לידים מתאימה לך?

בחר בתשובה הרצויה עבורך:

0
0
העגלה שלך
העגלה שלך ריקהחזור לחנות

לשיחה עם נציג בלו ג'ירף

תקנון תנאי שימוש ומדיניות פרטיות לאתר "בלו ג'ירף"

מעודכן ליום 21.6.2022

ברוכים הבאים לאתר "בלו ג'ירף" בכתובת https://www.bluegiraffe.co.il/ להלן: "האתר", המופעל על ידי חברת בלו ג׳ירף מדיה בע"מ (להלן: "מפעיל האתר").

לעניין זה "אתר" ייחשב גם כל דף נחיתה ו/או כל אתר או קישור אחר בבעלות ו/או בניהול מפעיל האתר המפנה לאתר.

 

לבלו ג'ירף יש מומחיות מיוחדת ביצירת לידים (קבלת פרטי לקוחות פוטנציאליים) מרשתות חברתיות ומדיה, מנועי חיפוש, פרסומות ומאתרי תוכן ווידאו, במגוון רחב של תחומים – החל ביצירת ומכירת לידים בתחומי הביטוח והפיננסים, לידים למשכנתאות, לידים לנדל"ן, לידים להחזרי מס וכלה בלידים הקשורים להטבות מס, צרכנות, עורכי דין וכיו"ב.

נבקש כי תקרא/י בעיון את התנאים שיפורטו להלן, שכן הכניסה והשימוש באתר כפופים להם, לרבות שינוים שיערכו בהם מעת לעת:

  1. כללי


האמור בתקנון זה להלן בלשון זכר יחיד, הינו לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.

השימוש באתר בלו ג'ירף והגלישה בו ניתן בהתאם למפורט בסעיפים הבאים, לרבות מדיניות הפרטיות של האתר לעל פי כל דין שחל בעניין. על ידי הגלישה והשימוש באתר אתה מאשר כי קראת, הבנת ואישרת את תנאי השימוש ו/או תקנון השימוש באתר, וכי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד מפעיל האתר ו/או מי מטעמו בכל הקשור לתנאי שימוש אלה. אם אינך מסכים לתנאי השימוש אלה, כולם או כל חלק מהם, אינך רשאי לגלוש או לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה.

שים לב! אינך חייב על-פי חוק למסור פרטים ומידע האישי. מסירתם תלויה בהסכמתך וברצונך החופשי בלבד. מסירת פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים, עלולים למנוע ממך את האפשרות להשלים רישום לאתר, לבצע רכישה או לפגוע באיכות השירות הניתן לך או באפשרות לקבלו, וכן לפגוע ביכולת ליצור איתך קשר, במידת הצורך.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי השימוש באתר ללא כל הודעה מוקדמת לגולשי האתר ולא יהיה בכך בכדי לגרוע מתוקפו של התקנון ותחולתו. על הגולש נחובה והאחריות להתעדכן מעת לעת בתנאי התקנון ובעדכוניו.

תקנון ותנאי השימוש באתר מהווים הסכם מחייב בין מפעיל האתר לגולש בו בין באופן פרטי ובין באמצעות תאגיד בכל הנוגע לשימוש באתר ובתכנים וגלישה באתר בכל מחשב, טאבלט, מכשיר סלולרי, אפליקציה ו/או כל אמצעי אחר.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות למנוע מכל גולש את השימוש באתר ו/או בחלקו לרבות חסימת כתובות IP לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.

כלל התכנים המפורסמים באתר הינם לשימוש אישי, פרטי והוגן בלבד.

 

  1. הגלישה באתר
    בעת גלישה באתר, הגולש מתחייב, מסכים ומצהיר כדלקמן:
  2. הגלישה והשימוש באתר הם באחריותו הבלעדית של הגולש.
  3. . הגולש בעל כשירות משפטית, גילו מעל 18, ומסכים לתנאי התקנון.
  4. הפרטים שהוזנו בעת ההרשמה ו/או רכישת שירות הם נכונים, עדכניים, מדויקים ומלאים.
  5. לא לגלוש או לעשות שימוש באתר באמצעים אוטומטיים או לא אנושיים, בין אם באמצעות תוכנה, בוט, אפליקציה, סקריפט או בכל דרך אחרת.
  6. לא לעשות שימוש בלתי חוקי באתר.
  7. השימוש באתר לא יפר כל חוק ו/או תקנה ו/או זכויות יוצרים.

מפעיל האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי מפעיל האתר לחסום גולש בכל אחד מהמקרים הבאים:

השארת פרטים כוזבים ו/או שגויים באתר במתכוון.
שימוש באתר לבצע ו/או לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי ו/או לאפשר, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
שימוש באתר בניסיון להתחרות הו ו/או במפעיל האתר.
שימוש בעל אופי מסחרי באתר. [למה הכוונה?]
אם הופרו תנאי תקנון זה .
אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה המונעת ו/או עלולה למנוע מאחרים להשתמש באתר

הגולש מודע כי מפעיל האתר לא מתחייב כי השירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או יהא חסין מפני גישה לא מורשית, נזקים, תקלות וכשלים אחרים. מפעיל האתר יהא פטור מכל אחריות לנזק כלשהו ישיר או עקיף, לרבות עוגמת נפש וכיוצא בכך, שייגרם לגולש ככל שייגרם

מפעיל האתר רשאי לפי שיקול דעתו הבלעדי והמלא, להפסיק את שירותי האתר כולם או מקצתם, לשנותם ו/או לדרוש תשלום בעבורם, וכן להסיר מהאתר מידע ותכנים ללא שמירתם, ללא שידרשו בפרסום בהודעה מוקדמת, בהסכמת הגולש או צד שלישי כלשהו.

בשום מקרה מפעיל האתר לרבות, שותפיו, סוכניו, עובדיו או ספקיו לא יהיו אחראים כלפי הגולש או כלפי צד שלישי כלשהו בגין נזקים מיוחדים, עונשיים, עקיפים או תוצאתיים מכל סוג שהוא ביחס לכל סוג של נזק לרבות, ומבלי למעט, אלה הנובעים או הקשורים בשימוש או בחוסר היכולת להשתמש באתר או במה שמצוי בו.

 

  1. הרשאה לדיוור ופרסומים


גולש שהשאיר פרטים באתר, לרבות מספר טלפון, יצורף לרשימת הדיוור של האתר,ו מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת תוכן מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות לפי שיקולו הבלעדי של מפעיל האתר, לרבות מצדדים שלישיים מסחריים אשר בקשר עימו. הכל בהתאם לדין, ובשים לב למפורט בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982.

גולש שהשאיר פרטים כאמור תחולנה עליו הוראות הדיוור המפורטות בתקנון להלן.

אין להשאיר פרטים של אדם אחר באתר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת
השארת הפרטים ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון. מילוי נתונים כוזב, או מילוי נתונים של ישות אחרת, ללא הסכמתה, מהווים הפרה של תנאי השימוש ומהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל. מפעיל האתר שומר על הזכות לנקוט בכל הצעדים שעומדים ברשותו, עקב פעולה שכזו ו/או חשש שייצר  אצלו.

מכיוון שאין באפשרות מפעיל האתר לדעת אם אחרים מלבד הגולש עושים שימוש בפרטי ההתקשרות הנמסרים על ידי הגולש, מסירת פרטי ההתקשרות והסכמת הגולש מהווה אישור הגולש להסכמת כל המשתמשים בדרכי ההתקשרות האמורים לקבלת הודעות שיווקיות כאמור.

הצהרה זו מהווה הסכמה למשלוח הודעות פרסומת לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), התשס"ח–2008.

האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה
חלק בלתי נפרד מהתקנון.

מובהר כי באפשרותו של משאיר הפרטים להסיר עצמו בכל עת מהדיוור באמצעות קישור "הסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית כל דיוור שנשלח או באמצעות פנייה בדוא"ל לאתר.

אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לשירות המוצע בו.

הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצג כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן,
ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע .

הגולש מאשר כי לא תהיה לו כל טענה בקשר למודעות פרסום באתר לרבות בקשר למיקומן באתר.

מובהר כי בכל הנוגע למודעות פרסום המוצגות בחסות צד שלישי, לאתר אין כל התערבות בבחירת
הפרסומות המוצגות, נכונותן, תוכנן וסדר הופעתן.

 

  1. זמינות מוצרים ותמחור

במסגרת האתר מוצעים למכירה לידים בתחומים שונים, בפילוחים וחיתוכים שונים וכן שירותים נוספים. מחירי הלידים והשירותים הנוספים המוצעים למכירה עשויים להשתנות מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.

המחירים באתר מוצגים הן ללא מס ערך מוסף (מע"מ) והן במחירם הכולל מס ערך מוסף.

מפעיל האתר משתדל ככל הניתן להקפיד על תיאור מדויק של המוצרים ומחיריהם, אך אינו יכול להתחייב כי המידע והמחירים נטולים מטעויות. על כן, מצהיר הגולש/הרוכש שהוא מודע לכך שהמידע, התיאורים, והמחירים יכולים להיות מוצגים בצורה לא נכונה, לא מדויקת, בין השאר בשל שגיאות מערכת וטעויות דפוס.

ט.ל.ח.

למפעיל האתר שמורה הזכות לתקן כל שגיאה שנפלה באתר מיד עם גילוייה. כך גם ביחס לטעויות או שינויים בתמחור לידים ושירותים אחרים תוך יידוע הגולש/הרוכש  על ביטול העסקה או ששירות הלקוחות של האתר ייצור קשר עם הלקוח לקבלת הוראות, בשים לב לאפשרויות השונות ולחלופות האפשריות.

  1. תשלום וקנייה באתר

רשאים לבצע קנייה באתר כל אדם בן 18 ומעלה או ישות משפטית אחרת המאוגדת לפי חוקי המדינה בה הוקמה, בכפוף לכל דין. בהקשר זה יצוין, כי תנאי מקדמי לקבלת שירותים ומוצרים, הינו אישור חברות האשראי והסליקה לביצוע העסקה עליה התחייב הגולש.

במקרה בו לא אושרה העסקה על ידי מי מחברות האשראי ו/או הסליקה, יקבל הגולש/הרוכש הודעה מתאימה באתר, כך שיידרש הגולש להסדרת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה. בהעדר הסדרה כאמור, לא תבוצע עסקה ואין מפעיל האתר מחויב למחיר שהוצע באותו מועד בעבור הטובין או השירות.

  1. מדיניות אספקת מוצרים/שירות והחזרת מוצרים.

עם ביצוע רכישת לידים ו/או שירותים אחרים, ולאחר אישור ביצוע התשלום, יישלח לגולש/הרוכש פרטי הגישה לאתר בלו ג'ירף באמצעות דואר אלקטרוני ובמסרון. היה והגולש/הרוכש לא קיבל לחזקתו את פרטי הגישה בתוך שעתיים – אנא צור קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

אספקת הלידים ו/או השירותים האחרים תעשה בהתאם לפירוט בהצעת המחיר, ומיד לאחר אישור ביצוע התשלום והנפקת חשבונית מס כדין.

בבקשה לביטול עסקה, יש לפנות בכתב לכתובת הדוא"ל – Support@bluegiraffe.co.il.

תנאים לביטול עסקה: תנאי ביטול והחזרת מוצרים או שירותים בהתאם להוראות הדין הישראלי ובכלל זה חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנותיו, לרבות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.

 

  1. שימוש במחשבונים באתר [רלוונטי?]


מחשבונים מהווים שירות ייחודי שהאתר מציע.

על מנת לקבל מידע ותוצאות במחשבונים יש להזין את הנתונים הדרושים בהתאם למוצג בכל שלב.

האחריות על הזנת הפרטים המדויקים חלה על הגולש בלבד. הזנת נתונים חלקיים או שגויים עלולה למנוע את האפשרות להשתמש במחשבונים ולסכל את האפשרות לקבל מידע ותוצאות מדויקים.

המידע והתוצאות שיתקבלו לאחר הזנת הנתונים הדרושים במחשבונים אינם מהווים תחליף לייעוץ פרטני מאיש מקצוע. אין להסתמך על המחשבונים לצורך ביצוע עסקאות מסוימות או פעולות כלשהן. מטרת המחשבונים היא להוות כלי עזר בנוסף לחישובים ידניים ו/או הצלבת נתונים עם חישובים אחרים. מפעיל האתר לא יהיה אחראי באופן כלשהו לנזקים ו/או הפסדים העלולים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על חישוב כלשהו שבוצע במחשבונים, או מכל תוכן אחר המופיע באתר.

האתר עושה מאמצים לספק את התוצאות המדויקות ביותר בהתאם לנתונים שהוזנו על ידי הגולש, אך לא מתחייב לכך שהתוצאות שיתקבלו יהיו מדויקים.

מתן השירות יתאפשר בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי של האתר, והאתר לא יהא אחראי לכל איחור ו/או עיכוב במתן השירות ו/או אי-מתן השירות.

  1. אחריות האתר


המידע המופיע באתר והתכנים המוצגים באתר ניתנים ומסופקים לשם הלימוד והעשרה בלבד וכל פעולה שתעשה בעקבותיהם תעשה באחריות הגולש.

התכנים באתר מוצעים לעיון הגולשים  כמות שהם ("AS IS"  ) ולא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לגולש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי האתר בגין התכנים, יכולותיהם, מגבלותיהם ו/או התאמתם לצרכיו והשימוש באתר יהיה על אחריותו הבלעדית של הגולש באתר.

האתר ממליץ לגולשים באתר לנהוג בזהירות, ולקרוא בעיון את המידע המוצג באתר ובכלל זה את המידע ביחס לשירות עצמו, תיאורו והתאמתו, כמתואר להלן.

יודגש כי המידע המוצג באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ פרטני מגורם מקצועי, ואינו מתאים לנסיבותיו הספציפיות של כל מקרה ומקרה והוא מהווה מידע כללי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ.
כל פעולה שנעשית על פי המידע המוצג באתר הינה על אחריות עושה הפעולה בלבד.

אין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן הפעילויות של השירותים המוצעים בו. האתר לא יהיה אחראי לשום נזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על מידע המופיע באתר ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי ו/או חיצוני אחר ו/או שימוש בשירותים אשר מוצגים על ידו.

בכל קבלת החלטת השקעה במסגרת הפנית פרטי הגולש לגופים הפיננסיים, על הגולש לסמוך על בדיקה בלי אמצעית שהתבצעה על ידו בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליו לפנות לקבלת ייעוץ מתאים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע ההשקעה ביחס לנסיבותיו ורצונותיו של הגולש.

האתר לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף, הפסד, עוגמת נפש והוצאות שייגרמו לגולש ו/או למשאיר פרטים באתר ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן,
מידע, נתון, מצג, תמונה, וידאו, אודיו, פרסומת, מוצר, שירות וכו' המופעים באתר. כל הסתמכות
כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של הגולש באתר.
הגופים הפיננסיים, וצדדים שלישיים אחרים אליהם יופנה הגולש (ככל שיופנה) הם גופים עצמאיים ואינם קשורים ו/או אינם שלוח של מפעיל האתר. מידע ומצג אודות שירות המוצג באתר, שמקורו בשותף עסקי של האתר ששירותיו מופיעים באתר ככל ויופיעו וכל תוכן ביחס לשירותים נמצאים באחריותו הבלעדית של השותף העסקי כאמור, מובהר כי לאתר אין כל אחריות בגין מידע מעין זה, ואין האתר ערב למידת הדיוק של מידע זה. כל קשר בין שותפיו העסקיים של האתר ומפרסמים לבין הגולש באחריותו המלאה.

השימוש באתר ייעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של כל גולש. האתר אינו מתחייב כי תכנים ושירותים המתפרסמים באתר, יהיו מלאים, נכונים, או מדויקים או יהלמו את ציפיותיו ודרישותיו של כל גולש. האתר לא יישא באחריות כלשהי לכל תוצאה שתנבע מהם, או משימוש בהם, או הסתמכות עליהם, לרבות: שגיאות, טעויות ואי-דיוקים, נזק מכל סוג, הנגרם עקב השימוש באתר ו/או בשירותי האתר, הפרעה בגישה לאתר או מהאתר; כל באג, וירוס, סוסי טרויאני וכיו״ב שעלולים להיות מועברים לאתר על ידי צד שלישי כלשהו.

על הגולש ו/או צד ג' כלשהו אשר סבור כי תוכן מסוים גורם או עלול לגרום לו נזק, יש לפנות למפעיל האתר ולהתריע בפניו על כך, לאחר מכן מפעיל האתר יבדוק את הנושא וייתכן כי יסיר את התוכן במידה וימצא לנכון לעשות כן. אין באמור בכדי להשית אחריות על מפעיל האתר ויודגש כי מפעיל האתר לא אחראי ולא יהיה אחראי לכל סכסוך ו/או נזק אשר יוצר בגין שימוש באתר ובתכניו.


מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק, הפסד, הוצאה או אובדן אשר יגרמו לגולש או למשתמש מכל מעשה או מחדל התלויים בצד שלישי וכוללים את נותני השירות המשתמשים בשירותי האתר, לרבות התקשרות עם צד ג'.


האתר וכל המוצג בו ניתנים לשימוש ללא אחריות מכל סוג שהיא, מפורשת או משתמעת.

  1. פרסומות של צדדים שלישיים, קישורים והפניות באתר


מפעיל האתר או מי מטעמו לא נושא באחריות לכל תוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באתר. הפרסום באתר אינו משום המלצה ו/או חוות דעת או הבעת דעה או עידוד או שידול, מצד מפעיל האתר ולמעשה כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים שימצא הגולש באתר, תיעשה באחריותו הבלעדית של הגולש בלבד.

ייתכן כי באתר יופיעו קישורים ו/או הפניות לאתרי אינטרנט אחרים ו/או מקורות מידע ו/או לגופים ו/או לארגונים ו/או לחברות אחרים (להלן: "קישורים").


אין מפעיל האתר מתחייב כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.
קישור באתר אינו מלמד כי תוכן האתר המקושר הינו מהימן, מלא או עדכני, ומפעיל האתר לא נושא בכל אחריות בקשר לכך.

מפעיל האתר לא יהיה אחראי לתכנים, לנתונים או לאלמנטים ויזואליים שאליהם מוליכים הקישורים ואינו אחראי לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.

כל התקשרות בין הגולש לבין צדדים שלישיים אליהם הקישורים מוליכים תעשה מול אותם צדדים שלישיים בלבד, באחריותו ו/או באחריותם בלבד, ולמפעיל האתר לא תהא כל אחריות ו/או מחויבות בקשר עם התקשרות כאמור.

מפעיל האתר יהיה רשאי להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים לפי שיקול דעתו המוחלט.

  1. הצהרת הגולש וזכות השימוש באתר


השימוש באתר ובתכניו, לרבות קריאת מידע או הודעות המתפרסמות בו, יהוו חזקה על הסכמתו של הגולש ואישורו לאמור לתנאי השימוש, ההתניות וכל יתר ההנחיות שבהסכם זה.
האתר וכל המידע בו אינו מהווים ייעוץ פנסיוני ו/או ייעוץ משכנתאות ו/או ייעוץ ביטוחי ו/או כל ייעוץ פיננסי ו/או השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, ולפי חוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968.


המידע באתר אינו מהווה הצעה להשקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי כלשהו המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.


אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות להנחה ו/או רווח ו/או תשואה עודפת.
מפעיל האתר, אינו מורשה לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995, וכל מידע פרסומי שנמסר וכן כל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה במסגרת הפרסומים באתר לא יהווה ייעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק.


מובהר ומוסכם בזה, כי הפנית פרטי הלקוח לגופים פיננסיים למטרת התקשרות עמם, לא יתפרשו כהצעה להשתמש, כהבעת תמיכה, עידוד, הסכמה או מתן חסות של האתר, במפורש או מכללא, לתכנים ו/או לשירותים המוצעים על ידי אחרים.


מפעיל האתר עושה מאמצים רבים לרכז ולעבד את התכנים באתר בדיוק המרבי, אך יתכן שבתהליך קליטתם, עיבודם ופרסומם יהיו טעויות, אם ברצון הגולש להשתמש בתכנים אלה, עליו לבדוק אותם ולאמתם, אין בפרסומם משום המלצה או חוות דעת בדבר עסקאות והתנהלות פיננסית.
התקנון מהווה חוזה מחייב בין הגולש לבין מפעיל האתר והינו הבסיס להתדיינות המשפטית ככל שתהיה בנוגע לשימוש באתר.

  1. הפסקת שימוש ושיפוי
    מפעיל האתר רשאי, לפי שיקול דעתו, להפסיק פעילותו של כל גולש ו/או משתמש בשירותי האתר, לרבות על ידי חסימת מספר IP וזאת אם לא יעמוד בתנאי מתנאי הסכם זה.


במידה וחלה הפרה מצד הגולש בנוגע לתנאי שימוש אלה, יהא מפעיל האתר, לפי שיקול דעתו, זכאי לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו בכל הליך משפטי, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך.


הגולש ישפה את מפעיל האתר, בגין כל טענה, תביעה ו/או דרישה ו/או נזק ו/או הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה, לרבות תשלומי ריבית ותשלום שכר טרחה סביר לעורכי דין והוצאות משפט, אשר ייגרמו למפעיל האתר ו/או למי מטעמו על ידי הגולש כתוצאה מכך שהגולש לא יקיים הוראות תקנון זה ו/או יפר הוראות דין כלשהן ו/או זכויות צד ג' כלשהן, ו/או כתוצאה מפרטים, מידע או קבצים שהמשתמש מסר לפרסום, ו/או כתוצאה ממחדליו של הגולש, כפי שבאו לידי ביטוי באופן ישיר ו/או באופן עקיף.


מפעיל האתר אינו מתחייב כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומר לעצמו את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת על פי שיקול דעתו הבלעדי.

  1. המחאת זכויות וחובות
    מבלי לפגוע באמור לעיל מוסכם בזה, מפעיל האתר רשאי להמחות את התחייבויותיו ולהסב זכויותיו, בכל עת לפי תנאי שימוש אלה, לצד שלישי, עפ"י שיקול דעתו הבלעדי, לרבות העברת כל/רוב נכסיו, באמצעות מכירה, מיזוג, ו/או בכל דרך אחרת, במקרה כנ"ל יועברו פרטי המשתמש שבידי הנהלת האתר לצד השלישי, שיקבל את הזכויות באתר, והמשתמש מסכים לכך מראש.
  2. קניין רוחני וזכויות יוצרים
    כל זכויות הקניין הרוחני בתכנים המופיעים באתר, לרבות עיצוב האתר, תמונות, קבצים גרפיים, יישומים, קוד מחשב, טקסט ו/או כל חומר אחר, שייכים לאתר או לצד שלישי שהתיר לאתר לעשות בו שימוש.
    הגולש מתחייב שלא לפגוע בשום דרך בזכויות היוצרים של מפעיל האתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, בין בתמורה ובין שלא בתמורה.

אין להעתיק באופן מלא או חלקי, להציג בפומבי, להפיץ, להעביר לרשות הציבור, לשנות, לעבד או ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מהתכנים הנ"ל, בכל אמצעי ומדיה שהיא, בלי הסכמה בכתב ומראש מצד בעלי הזכויות. חל איסור על כל שימוש בתכנים הנ"ל ובסימני מסחר המופיעים באתר ו/או לוגו האתר ללא הרשאה מבעלי האתר.

האתר הינו לשימוש אישי ואין לעשות בו שימוש מסחרי.

הגולש מתחייב שלא לעשות כל פעולה, בין במישרין ובין בעקיפין, העלולה לפגוע בזכויות הקניין, לרבות הקניין הרוחני של מפעיל האתר.
כל שימוש הפוגע בזכויות היוצרים ו/או בקניין רוחני כמפורט לעיל, ישמש עילה לחסימת הגולש ללא כל הודעה מוקדמת, והמשתמש יישא בכל ההוצאות אשר יגרמו למפעיל האתר ו/או ללקוחות האתר ו/או לגולש עצמו בגין שימוש זה וזאת, מבלי לגרוע מכל סעד אחר המגיע למפעיל האתר מכוח הסכם ו/או מכוח הדין. חדירה למערכת המחשב של האתר מהווה עבירה פלילית על פי הדין החל בישראל.

אין במתן אפשרות שיתוף תכנים (כדוגמת שיתוף בפייסבוק, טוויטר וכיו"ב) כדי לראות בו משום ויתור או הרשאה לעשיית שימוש במי מן התכנים ו/או הזכויות, לרבות זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים, ללא קבלת אישור מפורש מראש ובכתב ממפעיל האתר.

 

אנו מכבדים את זכויות הקניין של אחרים. אם אתה סבור כי מידע או תוכן באתר מפר את זכויות קנייניות השייכות לך, אנא צור קשר באמצעות פרטי ההתקשרות שבתחתית תקנון זה.

  1. תוכן צדדים שלישיים
    יתכן והאתר יקשר לתכנים של צדדים שלישיים, לרבות למאמרים, תמונות, טקסט, גרפיקה, תמונות, עיצובים, מוסיקה, סאונד, וידאו, מידע, אפליקציות, תוכנה ותכנים או פריטים אחרים השייכים או שמקורם באתרי צד שלישי. יובהר כי למפעיל האתר לא תהא אחריות ביחס לתכנים אלה וכל שימוש או הסתמכות על אלה באחריות הגולש בלבד. ככל שנפל פגם בתוכן צד שלישי כאמור, אנא הודיע לנו בכתובת: Support@bluegiraffe.co.il

.

  1. ניהול האתר
    מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות לפקח על הפרות של תקנון זה, לנקוט בפעולה משפטית כנגד כל מי שמפר את הוראות החוק או הוראות תקנון זה, לשיקול דעתו הבלעדי של מפעיל האתר, לרבות, דיווח על המשתמש לרשויות אכיפת החוק.
  2. מדיניות פרטיות:
    האתר מכבד את פרטיות הלקוחות והגולשים.

האתר ובעליו שומרים מידע סטטיסטי ואגבי, כדוגמת כתובות IP, מילות חיפוש, אתרים מפנים, דפי נחיתה וכיוצא בכך באמצעים סטנדרטיים כדוגמת Google Analytics. אין במידע זה כדי לזהות גולש באופן אישי.

ידוע לגולש כי יתכן והאתר עושה שימוש בעוגיות (cookies) – קבצי טקסט קטנים – לשמירת המידע. העוגיות מאפשרות למפעיל האתר להבין מי צפה באיזה מן הדפים באתר, זהות הדפדפן, ספק האינטרנט, מערכת ההפעלה, באיזו תדירות ניגשים לדפים ומאיזה מקומות. העוגיות מאפשרות למפעיל האתר לשפר את חוויית הביקור של הגולש, בשל שמירת מידע בנוגע למוצרים ושירותים שעניינו אותך באתר, כך שניתן יהיה לספק לך מידע ממוקד, מותאם אישית, בעתיד וכן לעשות שימוש במידע לצרכי סטטיסטיקה כללית לגבי השימוש באתר.

האתר או מי מטעמו רשאים לעשות שימוש במידע הנאסף, בין היתר, למטרות הבאות :

בכדי לספק את המידע המבוקש או מידע נוסף העשוי לעניין אותך, מעת לעת ;
בכדי להתאים פרסומות ומידע מסחרי על פי העדפותיך האישיות ;
בכדי ליצור עמך קשר על ידי נציגי האתר בנוגע לשירותים אותם האתר מספק ;
ניתוח סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים;
תפעולו של האתר ופיתוח אתרים שיוקמו בעתיד;
ניהול מכירות, שיווק, גיוס לקוחות והצעת שירותים חדשים;
בכדי לבצע סקרי לקוחות / או מחקרי שיווק אשר האתר עורך מעת לעת.

 

במסגרת השימוש בתכנים שונים באתר, יתכן ויתבקש הגולש לספק פרטים אישיים כגון שם, טלפון, כתובת ודואר אלקטרוני וכן פרטים נוספים בהתאם לסוג התכנים בהם הגולש הביע עניין (להלן: "מידע אישי" ו/או "פרטים אישיים"). גולש שיקליד את פרטיו כאמור, נותן בזאת את הסכמתו להיכלל במאגר המידע שמנהל מפעיל האתר שמספרו 700067469.

האתר אינו אוסף מידע אישי ללא הסכמתו מרצון חופשי של הגולש.

השימוש במידע אישי נעשה בראש ובראשונה לשם הספקת השירותים והמוצרים ללקוח. בנוסף, יתכן ונעשה שימוש במידע לטובת אחת מן המטרות הבאות: ניהול בקשות לקוח ומכירות, לרבות שליחת חשבוניות מס; יצירת קשר עם הלקוח בכל הנוגע למוצרים שהלקוח התעניין בהם. למשל, במקרים בהם מוצר מבוקש אזל מן המלאי, אי התאמה בעת שהמוצר התקבל אצל הלקוח או פניות שלנו ללקוח בנוגע למוצרים דומים למוצרים לגביהם התעניין הלקוח בעבר; תיעוד; מילוי אחר הוראות חוק ולמניעת הונאות (כך למשל, מפעילי האתר מחויב לשמור תיעוד של עסקאות לטובת תשלום מיסים וניהול ספרים תקין).

מפעיל האתר נוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. עם זאת, במקרים שאינם בשליטתם ו/או הנובעים מכוח עליון, מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לגולש ו/או למי מטעמו אם מידע זה ייאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה, ככל וייגרם.

מפעיל האתר שומר לעצמו את הזכות למסור את המידע ו/או חלקו לגורמי אכיפה ו/או לגופים שיפוטיים או סמי שיפוטיים, לפי דרישה, ובהתאם לשיקול דעתם הבלעדי.

 

 

 

  1. סמכות שיפוט
    על תקנון זה והשימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם .

סמכות השיפוט הבלעדית והייחודית בקשר עם האתר והשירותים הניתנים בו, לרבות פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, תהיה מסורה אך ורק לבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב ועל פי דיני מדינת ישראל בלבד.

  1. שונות
    תנאי תקנון זה מהווים את כל ההסכמות וההבנות בנוגע לשימוש באתר.
    אי מימוש או אכיפה של זכות או הוראה בתקנון זה, לא תחשב כוויתור על מימוש הזכות או אכיפת ההוראה. האתר יהיה רשאי להמחות לאחרים את כל או חלק מזכויותיו ו/או חובותיו בתקנון זה.

תנאי השימוש ותנאים נוספים המתפרסמים באתר, מהווים הסכם מפעיל האתר לגולש בכל הנוגע לשימוש באתר. אם מסיבה כלשהי בית משפט מוסמך יקבע כי הוראה כלשהי אינה ניתנת לאכיפה, הרי מוסכם שיש לאכוף את ההוראה במידה המרבית המותרת על פי דין, ויתר תנאי השימוש יוותרו בתוקפם.


תנאי השימוש וכל נתון נוסף ואחר הינם לשיקול דעתו הבלעדי של מפעיל האתר, אשר יהא רשאי לשנותם מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת, לפי שיקול דעתו הבלעדי.
השירות פועל ברשת האינטרנט ועל כן מטבע הדברים תלוי בגורמים שונים כגון ספקי תשתית, ספקי תקשורת, תקינות שרתים, אחסון וכיוצא באלו, אשר עשויים להינזק, להפסיק לפעול ולהיפגע עקב גורמים שונים. מפעיל האתר אינו נותן כל מצג או התחייבות לגבי תקינות פעילות האתר ו/או פעולתו ללא הפרעות ו/או תקלות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי השירות, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל השירות או מי מספקיה או ייפגע מכל סיבה אחרת, והשירות לא יהיה אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, עוגמת נפש וכיו"ב שייגרמו למשתמש או לרכושו עקב כך.

  1. יצירת קשר:
    אנו מזמינים את הגולשים לפנות אלינו לכל בירור אודות האתר או תנאי השימוש בו, תוך ציון הפרטים המלאים, ומבטיחים לטפל בפניותיכם בזריזות וביעילות. צרו קשר בדוא"ל:
    Support@bluegiraffe.co.il

 

דברים גדולים הולכים להתרחש כאן בקרוב